2013. április 16., kedd

Visszafogott barna-rózsaszín smink

Sziasztok!

Tegnap egy visszafogottabb rózsaszín-barna smink mellett döntöttem, vagyis igazából nem is terveztem előre, csak nekikezdtem, és ez lett a vége.

Természetes fényben:


Vakuvak:


Használt termékek:

Az Undressed felső sorának 2. és 4. színét, az Oh So Special paletta alsó sorának 2. színét használtam. Magamhoz képest egész visszafogott lett, erre még talán az is rájátszott, hogy nem fekete, hanem barna szemceruzát használtam, de nem áll rosszul szerintem.

Nektek hogy tetszik? Szoktatok rózsaszínt és barnát használni a szemeteket?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

8 megjegyzés:

  1. Nálam inkább az ilyen sminkek a szokásosak, nekem tetszik :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig szerintem Neked is jól állnának az erősebb sminkek is ám :]

      Törlés
  2. Nagyon jól áll. Tudod mit mondok? csak úgy ragyog a szemed!! De tényleg! :) Szép!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon illik hozzád ez a smink.Milyen rúzst használtál? Szép a színe, olyan jó kis tavaszi szín. A barna szemceruzát használd többször szépen kiemeli a szemed színét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      A rúzs avon Shine Attract, de sajna a név nincs rajta :(

      Törlés
  4. Nagyon szép, szuperül áll! :)

    VálaszTörlés