2013. április 3., szerda

Undressed IX.

Sziasztok!

Tegnap ismét az Undressed palettámhoz nyúltam, mivel a kabátom barna, a körmöm meg kék, gondoltam kék sálat veszek fel, és a szememet is kékkel és barnával festem ki. És így született meg a csokapik ez a smink.

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

A palettából a felső sor 5. színét használtam a szemöldökömre, a szemhéjamra pedig az 1., 2., az alsó sor 4. és 6. színét.
És a barna avon CT szemceruza lemaradt, bocsi.

Szoktatok kéket és barnát együtt használni?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

10 megjegyzés:

  1. Nekem most az alsó szempillasorod tetszik kifejezetten *.*
    Én kéket még mindig nem merek valamiért használni, de ha egyszer ügyes leszek.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár azt pont nem így akartam, utólag viszont tetszik :]

      Törlés
  2. szép :)
    kék és barna nagyon jól mutatnak együtt, főleg a türkizes kék a barnával.

    VálaszTörlés
  3. Olyan jól mutat a barna a kékkel :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól mutat együtt!
    Én még mindig idegenkedem a kék szín használatától, de lehet hogy barnával puhítva megpróbálom én is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Szerintem Neked pedig pont jól állna :]

      Törlés
  5. Nagyon szép lett,a színek összepárosításáért külön jár a dícséret: ) nagyon szépen kiemeli a szemed; )

    VálaszTörlés