2013. április 24., szerda

Újabb barna smink

Sziasztok!

Eszti volt olyan aranyos, és megajándékozott egy általa kreált barna szemhéjpúderrel, ami nagyon szép, és minél előbb ki akartam próbálni.
Az egyik barnát már láthattátok ITT, emellé használtam az Esztitől kapott világosabb barna szemhéjpúdert, illetve egy világos csillámos essence mono-t.

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

A belső szemzugba és a szemöldökcsontra használtam az essence-t, a mozgó szemhéjra a sötétebb barnát, a kettő között pedig a világosabbat, a rúzs pedig az Avon Naughty And Nude rúzsmintája volt. (Ezt csak azért írom, mert nem látszik túlzottan a képen)

Nem egy bonyolult smink, de azt hiszem, mindenki egyetért velem, hogy Eszti jó cuccot alkotott, annyira feldobja az egészet ez a kis aranyos-mogyoróbarna szerintem.

Nektek hogy tetszik? Van kedvenc barna szemfestéketek? Szoktatok otthon "kutyulni" szemhéjpúdert?

Ja és a végére egy kép rólam smink nélkül:

(Nyugi, nem vagyok teljesen hibbant, de gondoltam hátha valakit megmosolyogtat, meg olyan kis szép is.. :] )

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

10 megjegyzés:

  1. :D CUKI: D tetszik a smink...amúgy nem is hallottam még olyat hogy valaki magának kever ki színt...egyáltalán hogy kell?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Én pirosítót csináltam csak eddig, összetöröd a port, és egy kis alkohollal elkevered, papírzsepibe tett pénzzel lenyomkodod, hogy sima legyen a felülete, és vársz, míg megszárad :]

      Törlés
  2. Engem megmosolyogtattál :) Csini smink ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Akkor örülök, hogy Valaki értékeli a humorom :P

      Törlés
  3. "Ja és a végére egy kép rólam smink nélkül." Na ezen szakadtam. :D Nagyon cuki! Ja és a smink is jó. :D

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy tetszik a szemhéjpúder, és tudod hasznosítani :) Nem is gondoltam, hogy ilyen jó színe lesz végül. A 12-es Mels paletta kétféle barnájából és vaníliasárgájából született egyébként. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor jót tett neki az a kis vanília, gondolom attól van meg ez a kis mogyorós beütés :]

      Törlés
  5. Szép lett. :)
    Tényleg jó ez az ajándék barna szemhéjpúder és a tusvonallal még jobban kiemeli a szemed. :)
    Kedvenc barna szemhéjfesték-nem rémlik,hogy van,de szeretem a barna színt minden mennyiségben jöhet.
    Naná,hogy szoktam itthon kutyulni szemhéjpúdert. :)
    A vörös panda pedig aranyos. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, mostanában magamhoz képest rengetegszer barnát használok, pedig ha 1-2 éve valaki ezt mondja, kiröhögöm. :P

      Törlés