2013. április 15., hétfő

Pillangós-virágos Fast&Fuchsia

Sziasztok!

Rimmel Fast&Fuchsia lakkot viszonylag sokat használtam (leginkább nyáron), most pedig a jó idővel újra előkerült, de mivel rég nyomdáztam már, így gondoltam, épp ideje lenne. :]
Ha már jó idő, akkor megjelennek a pillangók meg a virágok, így ezeket választottam.
A két réteg Rimmel lakk után a 251-es Miss Sporty lakkal nyomdáztam, majd erre jött egy réteg Moyra gyorsszárító fedőlakk (és mivel lószart nem ért, reggelre lenyomatos lett, jött rá még egy réteg, kendőzendő a hibákat.. :D)

Természetes fényben:

Napsütésben:

Vakuval:

Hüvelykujj:

Mindig idegesített, hogy nem sikerül középre nyomdázni, ezért most random mód nyomdáztam csak, szerintem nem lett olyan rossz.
Nektek hogy tetszik?
Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

17 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik! Kár hogy én még nem tudom ilyen ügyesen használni a nyomdát..csak papíron :D de a körmömön még nem megy,aztán unom mindig lemosni a lakkot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Hát, nekem sem mindig megy elsőre, de a középre nyomdázás meg főleg nem :S :D

      Törlés
  2. Nagyon szép lett :) Én is már egy ideje ki szeretném próbálni a nyomdázást, csak még nem jutottam el addig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Érdemes próbálkozni, mert hosszú távon kifizetődőbb, mint a matricák szerintem :]

      Törlés
  3. Nagyon tetszik! :) szuper lett! ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kis aranyos lett a lepkékkel meg a virágokkal:)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is tetszik. :) Szintén sosem sikerült pont középre benyomni a kis mintát. :D Így lett múltkor a virág hátán virág mintám. :D

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon szép, most már nekem is be kell szereznem egy nyomdát :)

    VálaszTörlés