2013. április 19., péntek

Pénteki kedvencek - Futurama

Sziasztok!

Nem titok, hogy imádom a Family Guyt, a South Parkot és az Amerikai Fatert, ezek mellett pedig a legújabb kedvenc a Futurama lett.
Régóta szemezgettem a sorozattal, de csak múlt héten jutottam el odáig, hogy el is kezdjem nézni.


A sorozat a jövőben játszódik (meglepő a nevéből adódóan, mi?.. :D), New York-ban. Fry, a pizzafutár 1999 szilveszterének napján véletlenül hibernálódik, és 1000 évvel később folytatódik az élete. Egy kis csapattal áll össze végül, a robot kicsit olyasmi, mint az Amerikai Faterból Roger, rosszindulatú, bunkó és alkoholista, de ettől függetlenül - vagy talán pont emiatt - én nagyon bírom.


Nem mondom, hogy nagyon nagyon vicces, de azért vannak benne elég jó poénok is, nem túl hosszú 1-1 rész, kb 22 percesek.


Ti ismeritek? Ha igen, szeretitek?

Köszönöm a figyelmet, további szép estét, jó hétvégét!

6 megjegyzés:

  1. a Futurama-t annyira nem ismerem, régen láttam belőle pár részt, de a South Park-ot és Family Guy-t én is szeretem :D meg még a Cleveland Show-t, az is jó :D meg Frikavilla :D és a Simpson családot is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja igen, a Firkavillát imádom :D Kár, hogy vége :(
      A Cleveland sem rossz, bár a FG-t sokkal jobban szeretem :]

      Törlés
  2. south park a legjobb!!!! örök kedvenc
    pont valamelyik nap jutott eszembe,volt a gépemen régebben játék,kocsikkal száguldoztak,amikor a gázra léptek fingottak :D basszus suliban ezen röhögünk fél napig :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy-úgy, mai napig csomó minden onnan van a hétköznapi megszólalásaimban, pl ha valamit nagyon szeretnék, a Cartman-es "nádeeááányáá" meg a "nyenyenyenye" :D
      Vagy pl. mikor katalógust nézek, szintén Cartman-esen "ezt is akarom, igen, ezt is, ez is kell" :D
      A játékot sajna nem ismerem, de majd keresgélek, hátha rálelek :P

      Törlés