2013. április 5., péntek

Pénteki kedvencek - Clive Barker - Az Éjszaka Gyermekei

Sziasztok!

Ez is egy olyan könyv, amit jobb híján kezdtem el olvasni, aztán végül alig bírtam letenni.


Nem sok saját könyvem van, mivel régen utáltam olvasni, és általában sajnálom kiadni a könyvekre a pénzt (kivéve ha már tudom, hogy jó és tutira előkerül még). Csúnya dolog, de ez van, na..
Visszatérve a könyvre, vagyis előbb írójára, már jó ideje letöltöttem a Clive Barker's - Book Of Blood ( A Vér Könyve) filmet, de még sosem néztem meg valamiért, így amikor megláttam, hogy Ő az írója a könyvnek, azonnal utána nyúltam, és a könyv alapján jól is tettem. Egyébként Clive nem scak könyvet írt, de forgatókönyvíró, rendező és producer is.
Na és akkor a könyv.. Ahogyan a címe is mutatja, nem egy lányregény. Nem titok, hogy mindig is imádtam az elvont, pszichopatás filmeket, olvasmányokat, és ez is eléggé ilyen. Nem túl könnyen emészthető szerintem, de tényleg alig bírtam letenni. Egyrészt maga a sztori is érdekes, másrészt az események is elég izgisek benne. Van benne egy kis szerelmi szál is azért, meg ennek szexuális része is, de leginkább az elborultság szóval tudnám jellemezni az egészet.
Nem akarom lelőni a poént, de a lényege annyi, hogy adott egy pasi, Boone, aki őrültnek hiszi magát, közben pedig az orvosa az, aki "kezeli", de rá akarja kenni a gyilkosságokat, és ennek végkifejletéről olvashatunk a könyvben.

Azt nem mondom, hogy mindenkinek ajánlom, de aki szereti az elvont, horroros, elmeháborodottakról, túlvilági dolgokról szóló történeteket, annak mindenképpen csak ajánlani tudom.

Ti olvastátok a könyvet? Vagy az író más könyveit? Ha igen, mi a véleményetek róla/róluk?

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

6 megjegyzés:

  1. Húúú, ezt el kell olvasnom! Megvan, mi lesz majd a névnapi ajándék:) Én már jó ideje Rukkolán szerzem be a könyveim, így mondhatni ingyen vannak (a postaköltség még mindig töredéke a bolti árnak), a Twilight sorozatot próbálom összegyűjtögetni éppen. Könyvtárba jártam régebben, de jobban szeretem ha sajátom a könyv, és bármikor lekaphatom a polcról (és vigyázok rá, és mindig fincsi könyv-illata van).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes ;]
      Hú én könyvtárba sosem szerettem járni, meg ugye ez a határidőre visszavinni stb, így általában a két tesómtól kunyizom a könyveket :P

      Törlés
  2. Ezt nem olvastam, viszont a Korbács-ot igen és nekem nagyon bejött, le sem tudtam tenni. Imádtam, szintén erősebb idegzet kell hozzá;), bár sok negatív véleményt is olvastam róla... Nagy kedvencem Stephen King azt mondta róla:"Már látom a horror jövőjét...úgy hívják:Clive Barker" :)
    (Elég sok könyv (többek között Clive Barker könyvek is) letölthető netről. Sokan ellene vannak, de ilyen könyvárak mellett mit akarnak?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Stephen King könyveket eddig nem igazán olvastam, de ha találok még itthon, lehet az lesz a következő :]
      Egyébként tényleg zseniális, a könyvletöltéssel csak az a gondom, hogy csak gép előtt tudnám olvasni, úgy meg úgysem tudom, hogy csak olvasok, mert mindig összevissza csinálok egyszerre mindent, kivéve ha rendesen, nem gép előtt fogom a könyvet :D

      Törlés
  3. Juj, ez nagyon jó könyv, bár nálam első helyen a Korbács van. Általában a "rémálmaira" épít, és a Korbácsban ölt testet az őrület úgy igazán.
    A könyvei letehetetlenek. :)

    Szerintem, az ő világát vagy valaki nagyon szereti, vagy nem.

    Én szintén töltöm a könyveket, iszonyatos könyvtár van már a gépen. Könyvtárba is járok, de ott alig van fantasy vagy sci-fi, szóval marad a net. Megvenni meg nem fogom, mert túl drága. Csak azokat veszem, amiből a sorozatot szeretném összegyűjteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, elégmegosztónak találom én is, a Korbácsot még nem olvastam, de egyre többen dicsérik, akik tudják, hogy ezt elolvastam, szóval.. ;]

      Törlés