2013. április 25., csütörtök

Painted Peony lakk

Sziasztok!

A Biától nyert Avonos cuccok közül a lakk volt az első, amit már fel is avattam aznap, és le kell lőnöm a poént: I M Á D O M !
Nagyon szép korallos-barackos alapszín arany csillogással, iszonyatosan tetszik. :]


2 rétegben fedőlakk nélkül, természetes fényben:

2 rétegben fedőlakk nélkül, vakuval:

2 rétegben fedőlakkal, természetes fényben:

2 rétegben fedőlakkal, vakuval:

Sajnos bár gyönyörű a képeken is, nem adják vissza azt, hogy élőben milyen, azt hiszem az egyik kedvenc lakkom lesz tavasszal. :]

Nektek hogy tetszik? Szeretitek az ilyen lakkokat? Van hasonló színetek?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

20 megjegyzés:

  1. Na, akkor majd összevetem a hasonló Maybelline-lakkommal, az ELF ránézésre sokkal sötétebb lehet ennél is :-)

    VálaszTörlés
  2. Nem szeretem a rózsaszín lakkokat, de ez nagyon kellemes árnyalat, tetszetős ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez inkább barackos-korallos nemtom milyen, de a képeken nézve tényleg rózsaszínesebb, mint élőben :]

      Törlés
  3. Nagyon szép színe van, hasonlót keresek egyébként. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, a Lovely MR kollekciójában is volt hasonló, bár nálunk már jó ideje nagyon lefosztották :S

      Törlés
  4. Juj, de nagyon szép!
    Sokáig vacilláltam, hogy megrendeljem-e, végül lebeszéltem magam róla...
    Hát most azt hiszem mégiscsak megrendelem :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem akarlak anyagi csődbe vinni, de jól teszed :D

      Törlés
  5. Csodaszép :) A Lovely Glam Style 3-asra emlékeztet engem, szolidabb kivitelben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor lehet, nem a MR kollekcióban láttam, hanem a Glam Style-ban, de a Lovely-t eltaláltam :P

      Törlés
    2. A Glam Style 3-as van most a körmeimen, tényleg nagyon hasonlóak:) Tökéletes tavaszi/nyári lakk :) Kívánságlistás :)

      Törlés
    3. Eddig amúgy mindenki megdicsérte élőben :]

      Törlés
  6. Gyönyörűséges ez a lakk ezekkel az apró arany csillámokkal! :)

    VálaszTörlés