2013. április 2., kedd

OPI Mariah Carey - Get Your Number

Sziasztok!

A következő áldozatom a kék színű, Get Your Number névre hallgató lakk lett, ami tele van kis holografikus csillámokkal (tehát NEM maga a lakk holografikus, csak a benne lévő csillámok).
Ennek kicsit még "reszelősebb" a felülete, mint a Stay The Night-nak. 

Két rétegben használtam ezt is, és bármennyire kis édesek ezek a mini lakkok, egyszerűen iszonyatosan nehezen bírom megfogni a kupakot még mindig... :D

Természetes fényben:


Vakuval:

Maga a szín nekem nagyon tetszik, viszont elég lett volna szerintem kicsit kevesebb csillám is, bár így sem mondanám azt, hogy egyáltalán nem tetszik.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a kék színt egyébként a körmeiteken?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

16 megjegyzés:

  1. Én szeretem a kék színű lakkokat, így ez is tetszik. ;)
    Nem akad bele mindenbe amúgy hogy ilyen érdes a felülete? Nem zavaró?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig nem zavar, beleakadni nem akadt bele még semmibe, csak az ujjammal hozzáérni nem szeretek :D

      Törlés
  2. Ennek tetszik a legjobban a színe! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színe nekem is nagyon tetszik, csak kevesebb csillámmal még jobb lenne szerintem :]

      Törlés
  3. nekem ez tetszik legjobban a Mariah Carey kollekcióból, a színe is tetszik meg nekem az is kifejezetten bejön, hogy ilyen sok benn a csillám. pedig régen nagyon nem szerettem a csillámos lakkokat, most meg tiszta függő lettem...:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam nagyon hangulat kell hozzájuk :]

      Törlés
  4. Nekem nagyon tetszik, imádnám a körmeimen.

    VálaszTörlés
  5. gyönyörű ez a kék most rá kattantak a kékes és zöldes árnyalatokra főleg a mentára.. XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem a menta még nem nagyon vonz, de a kékek igen :]

      Törlés
  6. úúú ez nagyon szép, pedig én sem vagyok nagyon oda a kék színert :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kb egy évvel ezelőttig mondhatni, utáltam.. :D

      Törlés
  7. Nagyon szépséges! Mostanában egyre jobban vonzanak a kék lakkok. :)

    VálaszTörlés