2013. április 6., szombat

OPI - Can't Let Go

Sziasztok!

A harmadik áldozatom a lila OPI lakk volt, ami a Can't Let Go nevet kapta, és meg kell mondanom, eddig ez a kedvencem, nem annyira nagyon érdes, és imádom a színét is, meg a csillámokat, meg úgy az egésznek az összhatását. :]

Természetes fényben:


 Vakuval:


Szerencsére ez sem akad bele semmibe, nem zavar a munkában, meg úgy semmiben, és kicsit olyan bársonyosnak tűnik első ránézésre, nekem nagyon tetszik.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a lila lakkokat?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

19 megjegyzés:

  1. Ez nekem is megvan, nagyon szeretem :) Olyan mindenhez passzoló szine van.

    VálaszTörlés
  2. Lila a kedvencem. :) Nagyon szép. Nekem tetszik. :) Jófélék ezek a lakkok egyébként. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallod, röhögni fogsz, de ahogy ezt olvastam, olyan érzésem volt, mintha én írtam volna :DD

      Törlés
  3. szeretem a lilákat, 3 van: a wild at heart :D, a flormar p19 (imádom pasztell lila), és a max factor lilac lace (milka lila)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óóó, a wild at heartra nagyon fáj a fogam :D

      Törlés
  4. Most már tényleg muszáj lesz beszereznem egy lakkot ebből a kollekcióból, odavagyok értük! Na majd a Glamour-napokon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amennyire nem bírtam eldönteni eleinte, hogy tetszik-e, annyira tetszik, csak tapizni ne kelljen :D

      Törlés
  5. Jaj én imádom a lilát, kb mindenben :) ez a lakk pedig csodás, lehet holnap én is ezt kenem fel :)

    VálaszTörlés
  6. én annyira nem szeretem a lila színt, se lakkban, se ruhában, de ez nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  7. Ez tényleg nagyon szép lila *.*

    VálaszTörlés
  8. Csodaszép! Pont tegnap vettem egy mélylila lakkot :)

    VálaszTörlés