2013. április 17., szerda

Oh So Special VI.

Sziasztok!

Amennyire nem használtam eddig a barnát és a rózsaszínt együtt, most annyira megszerettem, szóval ismét egy ilyen kombó jött, bár ez leginkább csak rózsaszín, barna szemcerkával.

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

A paletta alsó sorának 4. színét a szemöldökömre használtam, mostanában ezt szoktam, valahogy ez most így tetszik, a felső sor 1. színét használtam a szemöldökcsontnál, a 3. és az alsó sor 1. színét pedig a mozgó szemhéjamra, föléjük pedig az alsó sor 2. színét. az alsó pillasorba szintén az alsó sor 2. és a felső sor 6. színét használtam.

Egészen megtetszett magamon ez a rózsaszín-barna vonal is, bár azért a szívem csücske mindig a fekete szemceruza lesz szerintem. :]

Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

12 megjegyzés:

  1. B*sszus nagyon jól áll, már múltkor is "mondtam", de most is muszáj... :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez is nagyon jó lett! Nekem mindig bejön ez a párosítás :-D

    VálaszTörlés
  3. Szép lett ez a smink, és tetszik a paletta is :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      szegényt hanyagoltam télen, pedig tényleg igazán szép színei vannak, de inkább olyan kis nyári szerintem :]

      Törlés
  4. Megint nagyon szépet alkottál! nagyon jól áll neked ez a smink^^

    VálaszTörlés