2013. április 19., péntek

Nude&Gold szegecsekkel

Sziasztok!

A mostani lakkos bejegyzés főszereplője az essence Nude Glam (05) Toffe To Go-ja (még a régi kiadásból) és a Colour&Go (140) Go Bold! (új) lakk. És természetesen szegecsek. :]

Természetes fényben:

Napfényben:

Vakuval:

Szerintem tök jól mutat ez a két lakk együtt, és kicsit talán sikerült "csalni" is ezzel a mintával, mert sajna még mindig elég rövidek a körmeim, így talán picit hosszabbnak tűnnek.

Nektek hogy tetszik? Szoktatok arany és nude lakkot használni együtt?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

24 megjegyzés:

  1. Tényleg tök jól néz ki: ) szegeccsel meg pláne: ) nincs arany lakkom, így ilyet még nem csináltam, de lehet be kéne szerezni... tetszik így ez a kombó nagyon

    VálaszTörlés
  2. Csini lett! :)
    Arany lakkom van, azt szeretem, de nudeom nincs, nem vagyok oda a nude dolgokért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én tavaly óta nagyon megszerettem :]

      Törlés
  3. Valóban jól néz ki együtt a két lakk, nekem is tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Tetszik, nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  5. ejha annak ellenère hogy nem kedvelem a nude lakkokat ez tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. szupi lett, nude és arany, nagyon jól mutatnak :))

    VálaszTörlés
  7. Ez a párosítás eszembe nem jutott volna (kicsit túl egyszínű a mostani hangulatomhoz), de nagyon jó lett! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már egy ideje érett a gondolat, de csak most jutottam el odáig, hogy teljesen kialakuljon :P

      Törlés
  8. nagyon jó lett, imádom ezeket a színeket együtt. :))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon klassz lett. :) Mondjuk nekem így most kicsit sok a szegecs, de jók a színek. ^^

    VálaszTörlés