2013. április 12., péntek

Max Factor Masterpiece Colour Precision Eyeshadow - Icicle Rose - TESZT

Sziasztok!

Ezt a szemfestéket még Csillánál nyertem, és sajnos nagyon nem lett a szívem csücske. Ezzel le is lőttem a poént, de mindjárt kifejtem bővebben.





Csomagolás: Krémes szemfesték lévén olyan csomagolást kapott, mint egy szájfényé, vagy folyékony korrektoré, átlátszó az alja, fekete a teteje, arany betűkkel és a kupak alatt arany csíkkal. Helyet kapott az oldalán az információk mellett a már jól ismert fehér címke, ami tartalmazza a magyar leírást.


Az alján található az árnyalat neve és száma.

Tartalma: 8 ml

Illat: Nagyon gyenge illata van csak, de ez nem kellemetlen, csak akkor érzem, ha közvetlen közelről beleszimatolok.


Nyak: Maga a nyak része nem túl vékony/keskeny, viszont az alatta lévő szűkítő rész egy picit lehetne vékonyabb részemről.


Applikátor: Kicsit olyan bumszlis a vége, nekem jobban tetszene, ha vékonyabb lenne, de végül is nem annyira vészes, csak kényelmesebben lehetne szerintem úgy használni.

Állag: Krémes szemhéjfesték, így nyilván krémes az állaga is, viszonylag sűrűnek tűnik a csillámoktól, de mégis elég híg vagy csak nehezen szárad nem is tudom, de még percekkel később is egy mozdulattal el lehet tüntetni.


Szín, pigmentáltság: Világos, "jeges" fényű rózsaszín, egy húzással ilyen eredményt lehet elérni, a képen felül szemhéjalappal, alul magában látható. Igazából semmit nem dob rajta szerintem a szemhéjalap. Szóval szép a színe is meg a maga nemében pigmentált is.

Tartósság: Nekem nem vált be ezen a téren sem, már a használatnál elmászkál, 2-3 óra után pedig mintha ott sem lenne, és szerintem azért egy ilyen névtől és ilyen ártól sokkal többet várhatna el az ember.

Használhatóság: Próbáltam már a szememen szemhéjalappal, magában, de egyszerűen mintha nem akarna megszáradni, ahogy pislogok, összekenődik vele kb az egész szemhéjam és még be is gyűrődik a kis ráncokba, szóval vagy velem van a gond, vagy a termékkel, egyébként hosszú tartósságot ígér..

Ár: 2000 Ft körül van ha jól tudom


Beszerezhetőség: drogériák

Összességében véve nekem ez most nagyon nem jött be, nem szeretek termékeket lehúzni, de ez részemről jó indulattal is 10/2 pont. :S

Nektek van ilyen szemhéjfestéketek? Ha igen, mi a véleményetek róla? Szeretitek a krémes szemhéjfestékeket?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot, jó hétvégét!

11 megjegyzés:

  1. Használd ezt alapként, fixáld be porral.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kipróbálom majd úgy is, köszi a tippet, bár tényleg azt vártam volna, hogy magában is jól teljesít :S

      Törlés
  2. Használd ezt alapként, fixáld be porral.

    VálaszTörlés
  3. azt hiszem pont ilyen van nekem is, de még nem nyúltam hozzá:D

    VálaszTörlés
  4. Bírom ezt a jeges árnyalatát! Érdekes hogy nem tud megszáradni :-/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy szürke avonos krémes szemfestékem volt, de az valahogy tök hamar megszáradt, szóval nem értem :S

      Törlés
  5. Kár érte, nagyon tetszik a színe :)

    VálaszTörlés