2013. április 7., vasárnap

Manhattan Lip2Last Colour Ajakfény - 94W - TESZT

Sziasztok!

A Pease lakk mellett ezt választottam még az iparfumeria.hu-ról, 2 színben kapható náluk, én a sötétebbet választottam, mert nem igazán találtam használható swatchokat a neten, élőben pedig még nem láttam őket, na de ezt később kifejtem.



Csomagolás: Lényegében olyan, mint egy sima szájfény csomagolása, csak mindkét végében van anyag. A képen a bal oldali a fixáló, a jobb pedig maga a szín, először a színt kell felkenni, aztán a másikat. Kezdeném is akkor a színes részével.



Applikátor: Szivacsos applikátora van, de szerintem elég kicsi maga a szivacs, és nem is annyira könnyű vele dolgozni, nem mondom, hogy lehetetlen, de nekem elég nehezen ment.



Nyak: Bár nem tűnik túl szűknek, részemről lehetne egy picit nagyobb a nyílás rajta, mert talán ha kicsit több anyag marad rajta, könnyebb lenne dolgozni vele.



Szín, pigmentáltság: Így a kezemen nagyon tetszik, bár sokkal sokkal sötétebb, mint amire számítottam a termékfotó alapján, elég erős szín, és pigmentált is, az arany csillámok pedig kicsit megtörik ezt a sötétséget, bár nekem még így sem igazán áll jól.

Állag: Kicsikét folyósabb szerintem, mint egy sima szájfény állaga, viszont nem annyira ragacsos magában.

Illat: Semmi extra, sima szájfény illata van, amit felkenés után nem érezni.

És akkor jöjjön a fixáló része.



Applikátor: Ennek a részének ecsetes a vége, ami szintén nagyon picike, így elég kevés anyagot tud csak felvenni.



Nyak: Ennél is él, amit a színes részénél írtam le, bár nem tűnik túl kicsinek a nyílás, de a kicsi ecsethez vagy egy icipicit nagyobb nyílás kéne, vagy az ecsete lehetne hosszabb.



Felül csak a szín látható, alul pedig a fixálóval átkenve, így a kezemen eléggé csúnya, de szájon sokkal jobban mutat, bár kissé lemattítja, nem annyira csillogó, mint magában, még így is eléggé fényes.

Állag: Ez a része már kissé ragacsos, sűrű, és a szájra kenve nem nagyon lehet olyan mozdulatokat tenni, mint rúzsozásnál, mert "összetapad" a száj.

Illat: Édeskés, kellemes illata van, bár ezt sem érezni felkenés után.

És akkor nézzük, milyen éledben, mivel tényleg borzasztóan állt nekem ez a sötétbarna, viszont az idősebb tesóm meg szereti az ilyen színeket a száján, Neki ajándékoztam, Ő meg cserébe lett az alanyom. ;]



Szépnek szép a színe, az biztos, de szerintem viszonylag kevés embernek áll jól az ennyire sötét száj.


Használhatóság: Mint írtam már, mindkettőnél elég kicsi a felület, amivel fel lehet kenni, így kissé körülményes a használata, ezen kívül nagyon nehéz pontos vonalat húzni vele. A szín miatt pedig semmiképpen nem mondanám hétköznapi darabnak. (Bár bevállalósabbaknak simán. :] )

Tartósság: Na ebben viszont nagyon durva, magában is elég tartós, de a fixáló résszel szó szerint lerobbanthatatlan, 4-5 órát simán kibír, bár nem a legesztétikusabban kopik. Lemosni pedig valami rémálom.

Tartalom: 6 ml

Ár: 590 Ft

Beszerezhetőség: iparfumeria.hu

Összességében véve nem nőtt nagyon a szívemhez, de legalább tesómnál jó szolgálatot tesz majd remélem, talán ha kicsit világosabb lenne a szín, könnyebb lenne használni is, illetve nem tetszik, hogy az applikátor és az ecset ennyire rövid, viszont a tartósságára nem lehet egy zokszóm sem. Nálam 10-ből 7 pontot kapna, talán kissé szőrösszívű vagyok, de tényleg elég nehéz ezek miatt kezelni, illetve az én számat szárította is.

Nektek van ilyen Manhattan Lip2Last Colour ajakfényetek? Ha igen, mi a véleményetek róla? Ha nem, tervezitek megvásárolni?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

4 megjegyzés:

  1. Szép szine van, bár valószinűleg kevés ember tudja szépen használni. A tesódon viszont nagyon jól áll :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, kell hozzá szerintem ez a kicsit kreolosabb színű bőr, ami nekem nincsen :P

      Törlés
  2. Nagyon jól áll tesódnak, tökéletesen az Ő színe :) Bár én Rajtad is megnéztem volna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, mondjuk Ő szokott is ilyeneket használni, de rajtam tényleg nevetségesen állt :D

      Törlés