2013. április 11., csütörtök

Manhattan 46K lakk

Sziasztok!

Szintén a dm csomagban volt ez a lakk, imádom a bordó lakkokat, de valahogy a saját bőrszínemhez nagyon nem szoktak tetszeni, ezzel most szerencsém van, mert egészen tetszik.
Két rétegben kentem fel a lakkot, szinte tökéletesen fed így, bár nekem eléggé nehezítette a lakkozást, hogy nagyon rövid az ecset.

2 rétegben, önmagában, természetes fényben:

2 rétegben, önmagában, vakuval:

Ezután feldobtam a gyűrűsujjam az Nfu Oh 61-essel, és átkentem a btgn fedőlakkal.

2 rétegben, btgn fedőlakkal, természetes fényben: 

2 rétegben, btgn fedőlakkal, vakuval:

Ez így nem igazán tetszett egyébként, ezért lemostam a gyűrűsujjamról és visszafestettem simára.
Egyébként a legélethűbb talán a 3. képen, olyan szép mély bordós-vörös színe van, remélem tartós is lesz.

Nektek hogy tetszik? Van Manhattan körömlakkotok?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

24 megjegyzés:

  1. Nekem ugyan ez van meg és Imádom! :)

    VálaszTörlés
  2. De szép :) Pont most írtam bejegyzést az én csomagom tartalmáról én is. Bár én nem voltam ennyire szerencsés..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, eléggé zsákbamacska ez, bár az alapozó a "legrosszabb" egy ilyen csomagba szerintem :S

      Törlés
  3. nálunk már nincsenek is dm csomik :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :S Itt is csak 4-5 darab volt kirakva, ráadásul nem is a kasszánál, hanem csak úgy a polcon :]

      Törlés
  4. Szép szín!Én A K64-es színt kaptam, bogyószínt.
    Én 1 rétegben - kutya futtában - kentem fel, nem is tartott sokáig...2 nap után kopni kezdett. Remélem azért ennél tartósabb lesz ha rendesen neki állok!?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért szerintem a legtöbb lakk tartósságán nagyon sokat dob a fedőlakk ;]

      Törlés
  5. Nagyon szép szín! Nincs ilyen lakkom de vennem kell egy ilyet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én magamtól tuti nem költöttem volna ennyit egy (sima) lakkra, így kapóra jött :]

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Voltak már hasonlóim, de mindet tovább adtam, mert nem bírtam nézni a bőrömön, volt amit háromszor is felkentem, de épphogy megszáradt, mostam is le, nem tudom, ez miért, de tetszik a saját kacsómon is :P

      Törlés
  7. Alig várom, hogy kipróbáljam én is. :D Én most a másik csomagomban lévő barnával kentem ki a körmeim, azzal teljesen meg vagyok elégedve. =)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép ez a mélybordó árnyalat. :) Nekem egy körömerősítő lakk és azt hiszem, egy matt fedőlakkom van tőlük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én valahogy az áruk miatt kapásból el szoktam mellettük menni :$

      Törlés
  9. Egész sép a színe! :) Nekem nincs tőlük semmilyen termékem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem régen volt egy spirálom, de az nagyon nagy csalódás volt, bár másnak meg bevált, szóval gondolom ez is emberfüggő :]

      Törlés
  10. Nagyon tetszik, szerintem is szuperül áll ;-)

    VálaszTörlés