2013. április 20., szombat

Kallos 226 körömlakk

Sziasztok!

Az iparfumeria csomagból többen is a lakkot említettétek, hogy érdekelne, tegnapelőtt este fel is avattam, legalábbis részben, mivel a két réteg sajna kevésnek bizonyult, de a harmadikat már nem mertem felkenni lefekvés előtt.

2 rétegben, természetes fényben:

2 rétegben, vakuval:

3 rétegben, természetes fényben:

3 rétegben, vakuval:

Fedőlakkot most nem kentem rá, mert tartósnak írják a címkén, és kíváncsi voltam, mennyit bír magában, fedőlakk nélkül.

Egyébként élőben kicsit mélyebb, lilásabb, de tényleg csak egy árnyalattal, és bár nagyon tetszik, a kis képen ilyen volt:

Szóval jóval sötétebb, lilásabb színre számítottam, de szerencsére ez is szép szín.
Nektek hogy tetszik? Van Kallos körömlakkotok?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

21 megjegyzés:

  1. még nem próbáltam ezt a márkát, de nagyon szép színe van, de elég meggyőző beszámoló volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez az első lakkom tőlük, valahogy ez eddig kimaradt, nem is tudom, Veszprémben lehet-e kapni egyáltalán.

      Törlés
  2. Nekem van 2 Kallos lakkom. Love18 fekete arany csillámokkal ,Love 244 bordós csillámos, sötét színek és még nem próbáltam őket.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közben azt is akartam írni,hogy nagyon tetszik,szép élénk színe van a lakkodnak.:)

      Törlés
    2. Ó, akkor tessék gyorsan pótolni! :D

      Törlés
  3. simàn johet nekem is :) èljenek a pink lakkok:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak kiakaszt ez a 3 réteg dolog.. :(

      Törlés
  4. Nekem nagyon tetszenek a Kallos lakkok,de még sehol nem láttam. :(

    VálaszTörlés
  5. Nekem legalább 20 van, imádom őket, ár/érték arányban az egyik legjobb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És honnan szoktad venni őket? :]

      Törlés
    2. Budapesten van márkaboltjuk, de pl diszkontokban is szinte mindenhol megtalálhatóak baráti áron. Az biztos, hogy nem éri meg az iparfumeria-tól több mint kétszeres áron rendelni. Vicc :O

      Törlés
    3. Na ezt eddig nem is tudtam :O

      Törlés
  6. Szép ki színe van, nekem ez most jobban bejön, mint a lilás :) Bár ha rendelsz valamit, jobb azt kapni, amire számítasz :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, szépnek szép, meg tetszik is, csak meglepődtem :]

      Törlés
  7. Szuper színe van. =) Imádom a pink lakkokat. :D

    VálaszTörlés
  8. szép, én is imádom a pink lakkokat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk ez inkább olyan fuksziás beütésű, de belefér még a pink kategóriába :P

      Törlés
  9. Nagyon szép színe van tetszik! :)

    VálaszTörlés