2013. április 13., szombat

Have You Seen Alice's Heart?

Sziasztok!

Csütörtökön a Catrice - Have You Seen Alice? és a a Manhattan - Burning Heart szemhéjpúdereket párosítottam a MUA Undressed paletta felső sorának 2. színével, ennek végeredményét láthatjátok most.

Természetes fényben:


Vakuval:


Igen, tudom, gyilkos fejem van, meg mosolyogjak meg minden, de egyrészt amúgy sem megy ez nekem mostanában, másrészt meg reggel még durvább a fejem, mint amúgy, szóval bocsi.

Használt termékek:

Érdekes párosítás, az biztos, de nekem egészen megtetszettek így együtt. Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot, szép hétvégét!

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép párosítás a két szín együtt. Én is pont ilyen Manhattan szemhéjpúdert kaptam.Egyszerűen mesés színe van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Igen, csak kicsit kapirgálni kell :]

      Törlés
  2. Nem jutott még eszembe ezt a két színt kombinálni,de nagyon jó lett!:)

    VálaszTörlés
  3. szépséges lett, és egyáltalán nem durva a fejed, csinos vagy ^^

    VálaszTörlés