2013. április 23., kedd

face food lehúzható narancsos arcmaszk - TESZT

Sziasztok!

Kétféle face food maszkot vettem, már elhasználtam őket, első körben a narancsosról írnék.



Csomagolás: Két részből áll az egész, tehát két adagnyi arcmaszkot tartalmaz, sima kis tasakban vannak, az elején olyan mintával, amilyen maga a maszk - ezen narancs van és egy virág.
A hátulján leírással, és gyengébbek kedvéért ég kis ábrával is mutatják a használatát.


Tartalom: 2×6 ml


Használat: A megtisztított arcra felvisszük a zselé-szerű narancsos-áttetsző anyagot, 15-20 percig hatni hagyjuk. Nem értem, az ábrán mért 5-10 percet ír, ennyi idő alatt nagyon nem lesz olyan állagú, hogy lehúzhassuk, de sebaj, szóval én addig szoktam fent hagyni, míg érzem, hogy már le lehet húzni. Egyben nem sikerült lehúznom, de pár darabban jött le, és biztos ami biztos alapon le is szoktam mosni vízzel, hogy ne maradjon rajta semennyi, illetve utána be is szoktam kenni az arcomat krémmel.
Nagyon viccesen néz ki egyébként, mikor már félszáraz-száraz, szinte teljesen átlátszó, és olyan, mintha égési sérülés utáni plasztikázott feje lenne az embernek..
Komolyra fordítva a szót nekem nagyon tetszik, utána szép, puha a bőröm, nem zsírosabb, talán kicsit mattabb is pár napig, szóval szándékomban áll majd még venni ilyet.

Ár: 125 Ft-ért vettem akciósan, amúgy sem sokkal drágább, ha jól tudom.

Beszerezhetőség: Rossmann

Összességében engem meggyőzött ez a maszk, az illata is kellemes, olcsó, és az én bőrömnek jót tett, persze ez nem azt jelenti, hogy mindenkinek beválik.

Ti ismeritek ezt az arcmaszkot? Vagy más face food maszkot? Melyik a kedvenc arcmaszkotok?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

10 megjegyzés:

  1. Én próbáltam ezt és a holt tengeres változatát, mindkettő tetszik, bár a lehúzható jobban! Az égési sérüléses hasonlat kiváló! :D (a másikhoz vicces kép: http://divatesatobbi.blogspot.hu/2012/05/arcmaszk-teszt.html)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az algásat is megvettem, de basszus, hallod, nekem attól annyira fázott az arcom, hogy már égett, vagy fordítva, nem bírtam eldönteni :DD
      A kép meg tök aranyos, olyan vagy mint valami kis bájos ufo :D

      Törlés
    2. :D nekem nem rémlik, hogy fázott volna az arcom, no majd kipórbálom egyszer megint!
      Haha köszi! :D Picit azért zombis is, főleg így félig megszáradva! :D

      Törlés
    3. Nekem mindkétszer öt perc után brutális volt, tényleg nem bírtam eldönteni, hogy hideg vagy meleg :D

      Törlés
  2. Szívesen kiptobalnam.
    Nekem bejonnek az algás cuccok. Régen algas krémet használtam a lábamra és tényleg mindig hideg volt :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól emlékszem, volt még ezen meg az algáson kívül 1-2 féle, szóval szerintem végigpróbálom majd mindet :]

      Törlés
  3. Teszted alapján nem lehet rossz termék. :)
    Nem ismerem egyébként a face food termékeket.
    Nincsen kedvenc maszkom,nem is szeretem őket,de amiket próbáltam(avon,balea) azokkal elégedett voltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem voltam oda értük nagyon, de mostanában úgy vettem észre, hogy jobban igényli az arcom az ápolást :(

      Törlés
  4. "mintha égési sérülés utáni plasztikázott feje lenne az embernek" ezen jót nevettem! :)) Mindenesetre azért elég jól hangzik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát de tényleg olyan, ha egyszer kipróbálod, meglátod, és mondjuk érzésre is kb ilyen lehet csak sokkal erősebben :D

      Törlés