2013. április 16., kedd

essence - Cookie Love

Sziasztok!

Sokáig gondolkoztam ezen a lakkon, hogy kell-e nekem vagy nem, végül Bia megajándékozott vele. Sajna több essence lakkról is olvastam mostanában, hogy "megromlik", és ennél is elkezdett elváltozni a szín, bár felrázással még lehet javítani a helyzeten, azért így örülök, hogy nem költöttem rá végül, bár eddig a többi lakkomnak szerencsére nincs baja.

Na de nézzük is a lakkot, két rétegben, fedőlakk nélkül látható a képeken.

Természetes fényben:

Napsütésben:

Vakuval:

A színe is nagyon tetszik és a kis pelyhek és csillámok is tetszenek benne.
Nektek hogy tetszik ez a lakk?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

14 megjegyzés:

  1. jaj ne, ennél nem akarom hogy megváltozzon a színe, annyira imádom.. :( szerencsére az enyém még ép, de én is olvastam róla. sajnos azóta nem is vettem colour&go lakkokat és nem is tervezem.. :( valahogyan visszahozhatnák a régi formulát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is értem, mért kellett változtatni a régin... :(

      Törlés
  2. ez nekem is megvan.
    gyors ki kell próbálnom mielőtt megbuggyanik akkor :D

    VálaszTörlés
  3. Én is megvettem azt a színt,de még nem használtam.De szép a színe. Azt hiszem nem is veszek több essence lakkot, ha ilyen a minősége. Most a rengeteg új Lovely Moulin Rouge lakkjaimat használom, hát jobb mint az Essence. Igen 129 Ft-ért nem tudtam nekik ellenállni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, nem nagyon jött össze ez az újítás nekik :(

      Törlés
  4. A Boho Chic nálam is megbuggyant, nagyon remélem, hogy ez nem fog, mert nagyon szeretem a színét

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ez olyan idegesítő amúgy... Már gondolkoztam azon is, hogy talán emiatt vonták ki azt a pár színt? :S

      Törlés
  5. Nekem idáig sose volt bajom az essence lakkokkal, például van egy még az eclipse-es szériából, és mint tudjuk, az már nem most volt, hogy piacra dobták. Még mindig tökéletes, színe sem változott, és még nyúlni sem nyúlik! Tartós a kicsike, talán ez a legjobb lakkom! :)

    Amúgy szép színe van, olyan kis természetes! :)

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Szép napot neked! :)

    ui: Feliratkoztam rendszeres olvasónak is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Hát nekem is vannak ilyen 1,5-2 éves lakkjaim, amiknek semmi bajuk, így ez eléggé ijesztő azért :(

      Törlés
  6. Ez az a lakk, amiről annyi szépet írtak már, de engem egyáltalán nem fog meg :D megnézem már mégegyszer élőben, hátha mégis :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha még elkapod valahol, mindenképp lesd meg élőben :]

      Törlés
  7. sokat gondolkoztam ezen a színen, végül otthagytam. én már dm-ben és rossmannban is találkoztam "megromlott" essence nem csak colour & go, de repedezős lakkokkal is. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajna én is láttam már, bár más márkákban is néha :(

      Törlés