2013. április 10., szerda

Egyszerű tejfölös csirkemell tésztával

Sziasztok!

Még hétfőn csináltam meg ezt az egyszerű, hamar elkészíthető ebédet. Nem igényel túl sok dolgot és tényleg nagyon hamar megvan. Ismét nem írnék mennyiségeket, hiszen leginkább ízlés kérdése, a csirkemellett kis kockákra vágtam, közben a hagymát megpirítottam olajon, majd erre jött a csirkemell, majd mikor már szép fehér lett a husi, öntöttem rá tejfölt, vegetát, sót és borsot. Sűrűn kevergettem, és amikor kellőképpen sűrűnek éreztem a tejfölt, lezártam, és ráöntöttem a kifőtt tésztára. Az egész körülbelül fél óra alatt megvolt.


Ti ettetek már ilyet? Ha nem, kipróbáljátok?
Legyenek még ilyen egyszerű csirkemelles receptek?

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

6 megjegyzés:

  1. Hasonlót készítettem már.
    Néha jó, ha vannak ilyen posztok. Tudod, hátha felszedek valami újat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. annyiszor kapom meg, hogy a csirkemell az tök uncsi, pedig szerintem itt is végtelen a variációk száma :D

      Törlés
  2. Még nem ettem ilyesmit, de jól hangzik, mindenképpen ki fogom próbálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bakker, most látom, hogy nem válaszoltam Neked, néha, mikor keresek valamit, találok megválaszolatlanul árválkodó kommentet :(
      Remélem, kipróbáltátok, és ízlett.. :]

      Törlés
  3. Nálunk ez az egyik legnagyobb kedvenc, de én már az elején teszek bele kicsi tejfölt, h a húsi felvegye az ízét, ha túl későn rakod bele, akkor kicsit "vízízű" lesz (jártam már így). Ja és mi sült krumplival szeretjük és a krumplira is tejfölös sült krumpli sót vagy mit rakok, nemtom mi a pontos neve, lusta vagyok a konyháig menni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy szoktam, amikor még nem teljesen pirult meg a husi :]
      Asszem tudom mire gondolsz :D

      Törlés