2013. április 11., csütörtök

Burning Heart smink

Sziasztok!

A dm csomagban volt ez a szemhéjpúder, és annyira tetszett a színe, de a kezemen elég gyengének bizonyult, így tegnap nekiestem, és kipróbáltam a szememen is. Sajna nagyon kemény a szemhéjpúder, így "kapirgálni" kellett, de ezt elnézem a színe miatt. :]


Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Nagyon szép színe van, nem is igazán tudnám eldönteni, hogy piros vagy rózsaszín, minden esetre nagyon tetszik, szerintem nem volt még ilyen színű szemhéjpúderem és bár ez a smink volt vele a legelső ötletem, így utólag belegondolva talán nem a legjobb így "nagy" felületen ez a szín - mondjuk annyira nem rossz szerintem.
Az a kis csonk pedig az utolsó terméken a Garnier "sima" BB Krémje, teljesen kivégeztem a kicsikét, érdemes az ilyen tubusoknak levágni a végét, még rengeteg anyag van benne, amikor már-már üresnek hinné az ember.

Nektek hogy tetszik? Szoktatok hasonló színeket használni a szemhéjatokra?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megint kezdődik, nem megnyitottam a bejegyzést, hanem véletlen töröltem a hozzászólásod, ne haragudj :(

      Törlés
    2. Semmi baj!:) Csak annyi, hogy "felkenve" is szép a színe nem csak a tégelyben :DD

      Törlés
    3. Az elejét még olvastam is, de folyamatosan ez van, hogy rá akarok kattintani, hogy megnyissam a bejegyzést, de a törlésre nyomok.. :D

      Törlés
  2. Nagyon szép lett, jó szine van :)

    VálaszTörlés
  3. Szép a színe, bár nekem a piros az a szín, ami nem tetszik szemen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tény, hogy nem megszokott, bár nekem egész megtetszett szemen is :]

      Törlés
  4. Nagyon irigyellek, mert eddig nem volt olyan szín, ami ne állna neked jól. A mostani pedig pláne iszonyatosan tetszik rajtad, szerencséd volt ezzel a csomaggal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, fura, mert a hajszínekre is ezt mondták eddig, hogy minden jól állt :]

      Törlés
  5. Milyen jól áll neked! Rajtam nagyon béna... Próbáld vizes ecsettel, nekem az vált be ehhez. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igen olvastam Nálad, nem is értem, mért nem jutott eszembe magamtól.. :D

      Törlés