2013. március 21., csütörtök

Undressed VIII.

Sziasztok!

Tegnap ismét az Undressed paletta után nyúltam, és mivel a sötétebb színeket eddig annyira nem használtam ki, gondoltam, épp itt az ideje, így most a tegnapi sminkem mutatom meg Nektek, nem egy nagy durranás, de egészen tetszenek ezek a színek így együtt.

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Az Undressed palettából a felső sor 2. színét, az alsó sor 2. és 6. színét használtam.

Nektek hogy tetszenek így együtt ezek a színek? Szoktatok a szemetekre kéket és aranyat együtt használni?
Melyik színnel látnátok még az alsó sor utolsó színét?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

15 megjegyzés:

  1. nagyon szèp lett mint mindig.nekem is van avonos puderem ^^
    arany ès kèk kombot mèg nem probàltam ki,de felkeltetted az èrdeklodèsem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, azért megnézném, Te mit hozol ki a két színből a szemeden, bár remélem, legalább lakkokkal láthatok hasonló színösszeállítást ;]

      Törlés
  2. Az első képen úgy nézel, mintha én ettem volna meg az utolsó oero-d. :D

    VálaszTörlés
  3. Naná, hogy szoktam, nagyjából mindent mindennel. :-D Az utolsó sor első színével látnám szívesen :-)

    VálaszTörlés
  4. Ez a smink most különösképpen tetszik, nagyon jól áll :) (Tessék szépen mosolyogni is, mert az is jól áll :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, a mosolygós énem meghatározatlan időre visszavonult. :(

      Törlés
  5. Az első képen a legszebb a szemed/sminked! :)

    VálaszTörlés