2013. március 10., vasárnap

Pease ezüst + Copper'ize Me!

Sziasztok!

ITT írtam, hogy kaptam pár dolgot az iparfumeria.hu-tól, természetesen a Pease lakkot vártam legjobban, így az volt az első, amit élesben kipróbáltam. Magát a márkát eddig nem ismertem, így kíváncsian vártam, milyen lesz, egyelőre csak a lakkozást hozom, aztán idővel a tesztet is, ha már kiismertem.

A lakkot két rétegben használtam, tökéletesen fed, és csak úgy vakít, de komolyan, napsütésben mintha világított volna. :D


Természetes fényben:

Vakuval:

Ezután az essence Copper'ize Me! special effect topperével kentem át, a vgéeredmény ilyen lett:

Természetes fényben:

Vakuval:

Nektek hogy tetszik jobban, magában vagy a topperrel? Szeretitek az ezüst szít a körmötökön?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

26 megjegyzés:

  1. Fedőlakkal is jól néz ki, de önmagában a lakk is nagyon szép ezüst *.* Bár saját körmömön nem tudom elképzelni önmagában, de akkor is kéne már egy ezüst lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú én nagyon imádom, teljesen kétségbe is voltam esve, hogy mi lesz ezüst lakk nélkül.. :D

      Törlés
  2. Önmagában. :)
    Diihez hasonlóan nekem is kellene egy jó ezüst. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt eddig ajánlani tudom, de pl az Aden ezüst lakkja (sajna a számát most nem tudom) is nagyon jó :]

      Törlés
  3. Nekem fedőlakkal sokkal jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az valahogy kicsit megtöri a fényáradatot :]

      Törlés
  4. Jól néznek ki együtt, én is annyira szerettem volna ezt a copperize me-t, de már sehol sem látom :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondanám, hogy veszek Neked, de már én sem láttam nálunk :(

      Törlés
    2. Köszi, nagyon aranyos vagy :) közben képzeld találtam :) juhééééé :)

      Törlés
    3. Na akkor nagyon örülök! :]

      Törlés
  5. önmagában sokkal jobban tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. Hogy mennyire imádom a Copper'ize me-t... Lehet elfogult vagyok és csak ezért tetszik jobban a fedőlakkos változat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennyire szereted? :]
      Én még barátkozom vele :P

      Törlés
  7. Szépséges :)
    Nekem fedőlakkal és nélküle is nagyon tetszik :)
    Igazán különleges kis lakk :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem fedőlakkal jobban tetszik, de magában is szép. Szeretem az ezüst lakkokat, de én minden színt imádok :)

    http://norasbeautylife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :]
      A sárgán kívül végül is nekem is jöhet minden :]

      Törlés
  9. Szép ezüst lakk, fedőlakkal is jól néz ki, de nélküle is tökéletes. =)

    VálaszTörlés
  10. Önmagában is szuper,de csillámmal talán egy fokkal jobban tetszik. Nekem is van ezüst színű lakkom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam olyan ha nincs kedvem semmi csicsához, de mégsem akarok snassz lakkot, akkor simán jól jön az ezüst :]

      Törlés
  11. Ez iszonyat jól néz ki! Nagyon tetszik! Nem is tudom mi a legjobb szó rá :D

    VálaszTörlés