2013. március 15., péntek

Steel My Glitters

Sziasztok!

A szerdai bejegyzésben láthattátok a Catrice - Steel My Heart lakkját magában, most pedig megmutatom, hogyan fest a szombaton szerzett Lora csillámos lakkal.


Természetes fényben:

Vakuval

Egyszerű, de szerintem egész mutatós így együtt ez a két lakk.
Bár még mindig rohadt büdösek a Lora körömlakkok, de szerencsére hamar elmúlik a rossz illat..

Nektek hogy tetszik? Ez a változat tetszik jobban, vagy magában?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

16 megjegyzés:

  1. nekem fedölakk nélkül
    rohadt büdösek :D:D:D ez kész

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett így is! :) Ez a fedőlakk nekem is megvan. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Én eddig nem is láttam, így jó, hogy szombaton megláttam :P

      Törlés
  3. Lora lakk nélkül szerintem sokkal szebb. :-)
    Így viszont az Essence pelyhes lakkjára emlékeztet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Essence 08 night in vegas -ra emlékeztet.

      Törlés
    2. Élőben pedig nagyon nem olyan :]

      Törlés
  4. Nekem is jobban tetszik nélküle, de amúgy odavagyok az ilyen csillámos fedőlakkokért. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon kell a csillámos lakkokhoz a kedv, de ez egész megtetszett.

      Törlés
  5. Nagyon szép. Nekem fedőlakkal és anélkül is tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Mutatós mindenhogy,de ha választani kéne akkor fedőlakkal.és úgy látom egy gázmaszk se árt hozzá :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fú, tényleg iszonyat szaguk van a Lora lakkoknak..

      Törlés