2013. március 28., csütörtök

Saran Wrap

Sziasztok!

A tegnap mutatott piros essence lakk volt az alap, és a miss sporty 251es lakkal dobtam fel.
Miután megszáradt a piros lakk, rákentem egy vékony réteget a miss sporty lakkból, és egyből beletapicskoltam folpackkal. Miután ez is megszáradt, átkentem btgn fedőlakkal, és kész is, nem egy bonyolult dolog, mégis szép és érdekes szerintem.

Az első próbálkozásom ilyen lett:

Természetes fényben:

Vakuval:

Szerintem elsőre nem lett rossz, bár biztosan lesz ennél még jobb is, maga a technika is tetszik, és nem is nehéz, szóval lesz még szerintem ilyesmi a körmömön más színekkel.

Nektek hogy tetszik? csináltatok már ilyen manikűrt? Milyen színekkel látnátok még?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, jól mutat a két szín együtt! Érdekes, én fordítva szoktam csinálni, folpackkal viszem fel a lakkot.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, margarétán úgy is kipróbáltam, de ez a verzió jobban tetszett :]

      Törlés
  2. Tök jó lett. Én eddig egyszer próbálkoztam vele, de annyira nem tetszett a végeredmény. :D Még próbálkozok majd vele... =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Helyes, aztán tessék megmutatni is! :P

      Törlés
  3. Jól néz ki, én is ki akarom próbálni ezt a technikát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, csak ajánlani tudom, mert egyáltalán nem nehéz és pikpakk megvan :]

      Törlés