2013. március 26., kedd

Rimmel 850 Aye, Aye Sailor

Sziasztok!

Remélem, nem unjátok még nagyon a körmös bejegyzéseket, leginkább az új lakkok tudják most lekötni valamennyire a figyelmem, persze sminkelem is magam, de nem túl szalonképes a fejem most..
A Biától kapott kék Rimmel lakk került most felavatásra, ami azt ígéri, egy rétegben is elég jó a fedése, és 1 perc alatt megszárad. Mindkettővel vitatkoznék, de a színe egyébként szép, bár két rétegben már inkább feketének tűnik szerintem.

Két rétegben, vakuval:

Két rétegben, az essence Night In Vegas lakkjával, vakuval:

Két rétegben, az essence Night In Vegas lakkjával, természetes fényben:


Nagyon tetszettek így együtt, kicsit sajnáltam is lemosni, de muszáj volt, mert le kellett vágjam a körmeimet, eléggé ramaty állapotban vannak mostanában. :(

Hogy tetszik? Szeretitek a sötétkék lakkokat? Milyen fedőlakkal látnátok még szívesen ezt a lakkot?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Egy darabig szemeztem ezzel a lakkal a Rossmannban, aztán otthagytam, mondván, hogy úgyis van sötétkék lakkom. Fedőlakkal amúgy szerintem szebb a lakkocska :)

    VálaszTörlés
  2. Hm, érdekes. Előbb a képeket néztem meg most kivételesen, és nem tudtam eldönteni, hogy kék, vagy fekete-e :D
    De látom, ezzel nem vagyok egyedül :D
    De tetszetős :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hasonlóan mint én a Te lila/kék lakkodnál :D

      Törlés
  3. Szép lakk :) Ezüst csillámos fedőlakkal párosítanám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is arra gondoltam amúgy, illetve konkrétan az essence Twins Juliájára.

      Törlés
  4. Én szeretem a sötétkék lakkokat, főleg télen, ezüsttel és fehérrel nagyon szép karácsonyi manikűröket lehet alkotni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, hópelyheset én is csináltam télen. :] (Bár most is aktuális..)

      Törlés
  5. Night In Vegassal is nagyon tetszik!
    Szeretem ezeket a Rimmel lakkokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eddig ez a 3., ami ennek a tesója, a Fast&Fuchsia, azt imádom, de a másik fajta annyira nem jött be :S

      Törlés