2013. március 8., péntek

Pénteki kedvencek - Theo Rossi

Sziasztok!

Mára is egy kis képes poszt jön, ennek most Theo Rossi a főszereplője, az általam imádott Sons Of Anarchy egyik szereplője.

Olyan keményfiús a kinézete a sorozatban, mégis kissé szépfiús a szerepe, Juice a neve benne, de gyakran csak "Juicyboy" néven emlegetik. Ez illik is rá sokszor. Másban egyébként nem igazán emlékszem, hogy láttam volna.
















Ennyi lenne mára a nyálcsorgatás, jövőhétre pedig egy kicsit kifejtősebb dolgot szánok már. :]

Ti ismeritek a színészt? Ha igen, honnan? Szerepelt egyébként pár sorozatban is beugróként (pl. Hazudj, ha tudsz!, Grace Klinika, Shark, Dr. Csont).

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

10 megjegyzés:

  1. huh,nice így péntek reggelre :D

    VálaszTörlés
  2. Nonapra valaszhattal volna jobb sracot :-D
    lepasszolom ot nektek :-P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kinek mi a jó, de válogathatsz az eddigiek közül ;]

      Törlés
  3. van ám 100 wattos mosolya... :D

    VálaszTörlés
  4. Én nem ismertem őt eddig. Elsőre egy kicsit ijesztő nekem az arca, de póló nélkül... hát meggyőzött! :D awww, ami szép, az szép. :)))

    VálaszTörlés
  5. Helyes fiú o.o elkezdtem nézni a sorozatot,de nekem nem jött be,szóval ö róla lemaradtam :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, sajnálom :(
      Én most nagyon (NAGYON!!) bánatos vagyok, hogy végignéztük, és sokára lesz következő évad :(

      Törlés