2013. március 22., péntek

Pénteki kedvencek - Sherlock

Sziasztok!

Újabb sorozatba szerettem bele, bár együtt kezdtük nézni, szeretném folytatni, mert nagyon tetszik, jelenleg két Sherlock sorozat is fut a TV-ben, ha jól tudom. Mi a Benedict Cumberbatch (Sherlock) és Martin Freeman (Watson) főszereplésével játszódót kezdtük el nézni. Bevallom, sosem voltam oda az ilyen jellegű filmekért, vagyis inkább nem ismertem őket és magamtól nem kezdtem volna el nézni.
Ez viszont most tényleg nagyon tetszik.


A Watson-t alakító Martin Freeman ismerős lehet a Gyűrűk Urákból és a Hobbitból, Ő játszotta Bilbo-t, illetve Benedict Cumberbatch is szerepelt utóbbiban.

A sorozat lényegét gondolom nem kell ecsetelni, együtt oldják meg az ügyeket, vannak benne felettébb mókás dolgok is (például a házinéni, amikor azt mondják a rendőrök, drograzziát tartanak, egyből elkezd magyarázkodni), de úgy az egész lenyűgöz engem, hogy milyen apróságokból, mennyire logikusan következteti ki Sherlock a megoldást. Egyébként Ő is egy olyan pasi számomra, akit elsőre kifejezetten nem jóképűnek mondanék, de mégis van valami "beteges", elborult az arcában, főként a tekintetében és a mosolyában, amit köztudottan szeretek, így nem mondanám átlagosnak.


Bár a sorozatbeli karakteréhez ez tökéletesen illik is, hiszen nem mondanám átlagosnak vagy normálisnak, amiket képes művelni ott. Ennek ellenére nagyon is szerethető figurának tartom, bár különc, de a jó oldalon áll, merész, sőt már néha vakmerő, de nagyon okos is.


Watson pedig egy melegszívű, kedves karakter, kissé bátortalannak tűnik, de Sherlock mégis mindig belerángatja - vagyis úgy intézi, hogy Ő maga menjen bele - az ügyek megoldásába. Míg társát cserebogárnak mondanám, aki szinte sosem hibázik, mindig logikusan lépi a lépéseit, Őt inkább egy "esendő" embernek mondanám, aki igényli a pihenést, szórakozást, kevésbé megszállott.



Megint elég sok sorozatot nézek egyszerre, bár most lesz rájuk időm, több is, mint szeretném. Minden esetre amiket most nézek, szeretném befejezni, aztán esetleg azokat is, amiket még régen elkezdtem nézni, de abbamaradtak. Néha úgy meg tudom szeretni újra azokat a sorozatokat, amiket régen néztem, hogy magam is meglepődöm...

Ti nézitek ezt a Sherlock-ot? Vagy egyáltalán bármelyiket? A régi, klasszikusokat néztétek? Szerettétek?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Na, majd utánanézek akkor ennek, úgyis eléggé kifogytam sorozatokból :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes, én nagyon csípem :]

      Törlés
    2. Tegnap elkezdtük nézni a Dr. Csontot angolul, az sem rossz :-)

      Törlés
    3. Én azt magyarul szoktam, de imádom nagyon :]

      Törlés
  2. Én még csak egy részt láttam belőle (nem tudom, melyik volt az), de nagyon megtetszett, le is van töltve, már csak meg kéne nézni :D
    A Hobbitban kit játszott BC? O.o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig 3 évad van, 3-3 részesek, szóval még simán be tudod hozni :D

      Törlés
  3. Imádtam a sorozatot addig, ameddig játszotta az M1. :/ Nem vagyok egy ilyen gép elé leülős és filmnézős fajta, ha egy abbamarad, keresek másikat a tv-ben. Szeretem az efféle nem butító sorozatokat, egyik kedvencem a Dr. Csont. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem gépről szoktam sorozatot nézni, hanem letöltöm és TV-ről :]
      A Csontot én is imádom

      Törlés
  4. Egyik kedvencem, bár már rég láttam, mert az új évadra várok. Írtam már róla én is korábban egy ajánlócskát.

    http://hajnalweb.blogspot.hu/2012/10/sorozat-ajanlo-sherlock.html

    Örülök, hogy neked is tetszik. Az egyik legjobb sorozat szerintem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áhh, imádom :]
      Mondjuk felirattal kezdtük el, szóval lehet, úgy fogom folytatni

      Törlés
  5. Még nem láttam, de érdekes lehet...mióta véget ért a született feleségek és a gossip girl ezerrel keresem a jó hiánypótló-új kedvenc sorozatokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A született feleségeket én is eléggé bánom, hogy vége :(

      Törlés