2013. március 1., péntek

Pénteki kedvencek - Michael C. Hall

Sziasztok!

Újabb képes összeállítás egy kedvenc színészről, ezúttal Michael C. Hall-ról, akit én első körben a Sírhant Művek című remek sorozatból, második körben pedig a szintén remek Dexter-ből ismerek. Előbbiben egy kissé nyafka, meleg pasit alakított, míg utóbbiban, nos, azt tuti nem kell bemutatni senkinek, azért leírom, egy afféle "tisztogató" sorozatgyilkost, aki közben a rendőrségen vérszakértő.


















Inkább a jobb képeket próbáltam összeszedni, de a végére hoztam egyet, amin az általam helyesnek titulált pasi "megcsúnyult":

Ti hogy vagytok vele? Szeretitek a szerepeit? Nézitek a Dextert vagy a Sírhant Műveket?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

15 megjegyzés:

  1. A sírhantműveket régen néztem, nagyon tetszett. Dexterből csak pár részt láttam, de lehet bele kéne kezdenem normálisan. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a Sírhant Műveket sajna nem tudtam anno az elejétől nézni, így csak "becsatlakoztam" kb. a közepétől, de egyszerűen imádtam, lassan lehet el kellene kezdeni elölről nézni, bár épp most a Dextert nézem hébe-hóba (nagyon ajánlom, ha szereted az elvontabb sorozatokat), meg a döglött aktákat, meg még nagyon sok minden van, amit mondjuk elkezdtem, és a 4. évadig adták csak le, de azóta már van mondjuk 6. és azóta nem jutottam a végére :D

      Törlés
  2. Dexterként imádom!!! :)
    A Sírhant műveknek a hangulatát szerettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utóbbinál én is, ezen a mai napig képes lennék bőgni:
      http://www.youtube.com/watch?v=eNwARV9tPUw

      Törlés
  3. Dexter!!! Nagyon szeretem a sorozatot és a színészt is, a párom meg ki nem állhatja. Ölég vicces, amikor a lányával előtte ömlengünk, ő meg csak fújjog :-D

    VálaszTörlés
  4. Nem ismerem, még egyik sorozatot se láttam, de a Dextert a közeljövőben tuti elkezdem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az utolsó képen meg szerintem tök viccesen néz ki. :D Ben Stiller bajszos feje jutott róla eszembe. :D http://filmtrailer.hu/wp-content/uploads/Ben_Stiller_kidobos.jpg

      Törlés
    2. Én is pont ma láttam róla ezt a képet, hát sosem volt a zsanerem, de így :DD

      Törlés
  5. Dextert nagyon szeretem. :)
    Ezen az utolsó képen hogy néz ki ááááá :DD Nagyon vicces :D

    VálaszTörlés