2013. március 20., szerda

Pease 142 ezüst lakk - TESZT

Sziasztok!

Ezt a lakkot már ITT láthattátok a körmeimen, most pedig írok is róla.


Csomagolás: Téglalap alakú, átlátszó üvege van, fekete, szintén téglalap alakú kupakkal.


Az egyik oldalán fényes címke, vonalkóddal és megnevezéssel, számmal. Amit sajnálok, hogy nem kapott külön nevet.


A másik oldalán pedig egy majdnem akkora címke, mint maga a lakk, több nyelvű leírással, amit bánok, hogy sajna magyar nincs rajta.


A harmadik oldalon pedig átlátszó matricán vannak információk.


Ami viszont apróság, de imádom, az a kupakon található ezüst minta, tényleg nem nagy dolog, de szeretem az ilyen kis mintákat.


Nyak: Teljesen rendben van, könnyen le lehet húzni az esetleges felesleges lakkot.


Ecset: Hagyományos ecsete van, nem lekerekített, nem túl merev, rugalmasnak mondanám inkább, nem áll szét, de szépen terül a körmökön és könnyű használni.



Tartalma: 9 ml



Szín, pigmentáltság: Nagyon szép ezüst színe van, már-már fólia hatású és csak úgy szikrázik a napsütésben, szinte vakító. Két rétegben tökéletesen fed szerencsére.

Állag: Kissé hígnak tűnik, de eddig minden ilyen ezüst lakkom folyósnak tűnt, de egyikkel sem volt nehéz lakkozni, nem volt "vizezett" érzésű a körmömön.

Használhatóság: Szinte mindig volt ezüst lakkom, ez is egy ilyen alapdarab nálam, mint másnál a fehér vagy a fekete, ezért is örülök nagyon, hogy rátaláltam erre. Nagyon szép magában is, de bármilyen színes csillámos lakkal kicsit meg lehet "törni" és úgy is gyönyörű szerintem. Szerencsére hamar szárad, így nem is túl sok idő, hogy kilakkozzam vele a körmöm.

Tartósság: Hajmosással meg dolgozással nálam 3,5 nap után kezdett a körömvégen kopni, ez szerintem egész jó, nyilván ha kevesebbet vizezek, még tovább is bírja.

Ár: 730 Ft

Beszerezhetőség: iparfumeria.hu

Mindent összevetve nagyon jó kis lakk ez, és mivel nagyobb kiszerelés (tehát nem 4-5 ml), így nem olyan vészes az ára sem szerintem. Nálam ez a lakk 10/10, sajna eddig nem ismertem a márkát, így tényleg csak erről az egy darab lakkról tudok véleményt mondani, de elég kecsegtető az első "találkozás" a márkával, és remélem, lesz még tőlük pár dolgom, mert vannak nagyon szép szemfestékeik is pl.

Nektek hogy tetszik? Van ezüst lakkotok? Ha igen, milyen? Van bármilyen terméketek a Pease márkából?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

A terméket az iparfumeria.hu-tól kaptam tesztelésre, de ez semmiben nem befolyásolta a véleményem.

7 megjegyzés:

  1. Szép ezüst színe van.
    Nekem van 3 paese lakkom, Lengyelországban vettem őket. =)
    http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2012/10/lengyel-lakkok-tesztje.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és boldog névnapot! :D

      Törlés
    2. Jé de édesek ezek a kis üvegek, a lila nagyon szép :]
      Köszönöm!

      Törlés
  2. Szép lakkocska, bár nekem az ecsete nem tetszik (mióta a lekerekített végű ecsetek előtérbe kerültek, nem szívesen használom a korábbi ecseteket, valahogy nem olyan kényelmes, bár szerintem ez csak az én hülyeségem...:)) És én is boldog névnapot kívánok^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.
      Hát, én most még mivel nem sok a lekerekített végű ecsetes lakkom, valahogy úgy vagyok most, hogy egyelőre mindkettővel elvagyok.

      Törlés