2013. március 5., kedd

MUA mágneses lakk - Piccadilly Circus

Sziasztok!

Végre eljutottam idáig is, felkentem a MUA Piccadilly Circus lakkját.
Eddig vegyesek az érzéseim, a bal kezem egész jól sikerült, de csak a fedőlakk felvitele után tudtam lefényképezni, ami meg jól eltüntette a mintát, a jobb kezemen nem lett olyan vészes, de bal kézzel meg fényképezni nem tudok... :D
Szóval nézzétek el, azért megmutatom.

Bal kéz, természetes fénynél:


Bal kéz, vakuval:

Jobb kéz, természetes fénynél:


Jobb kéz, vakuval:

A jobb kezem meglepő módon jobban sikerült, bár a mutatóujjam nem lett a legjobb, de a bal kezem meg nagyon nem tetszett, így le is mostam másfél nap után, de még mindenképpen próbálkozom majd vele, bár szerencsére magában is tetszik a színe. :]

Nektek hogy tetszik?
Szeretitek a mágneses lakkokat?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

16 megjegyzés:

  1. Nekem Meg sose volt sikerelmenyem magneses lakkokkal,ugyhogy mar nem is kiserletezek.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a jobb kezed, és szép a lakk szine is :) Én szeretem a mágneses lakkokat, bár eddig csak a csikozósat próbáltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nekem az essence lakk az essence mágnessel a saját körmömön nem jött be :S

      Törlés
  3. jó lett nagyon!!szép szín!
    nem volt még mágneses lakkom!

    VálaszTörlés
  4. Dejó, ezen legalább látszik, h mágneses :D

    VálaszTörlés
  5. Wow!!!! Nekem baromira bejön a minta a szín o.o eddig ez a legjobbb

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök! :]
      Nekem is tetszik - vagyis tetszene, ha a bal kezemen is ilyen lenne, mint a jobbon :D

      Törlés