2013. március 7., csütörtök

MUA Blusher Shade 1 - TESZT

Sziasztok!

A Make Up Academy Shade 1-es pirosítóját szedem darabokra ma, legalábbis ami a jellemzését illeti. :]


Csomagolás: Fekete aljú, átlátszó tetejű, jól záródó műanyagtokban van a pirosító, a tetején minimális felirattal, ami mellesleg nekem eléggé tetszik. Nem kelt hú de minőségi érzetet, de gagyi hatást sem szerintem. Egyébként lefóliázva érkezett, ami mindenképp plusz pont szerintem.


Az alsó felén, a fekete műanyagon pedig ott díszeleg a szép fehér matrica, minden lényeges információval.

Tartalom: 2,4 gramm

Illat: Különösebb illata nincsen, olyan púderillata van, de nem túl erős, és használat után már nem érezni.

Állag: Préselt pirosító, én eddig ezekkel mertem csak próbálkozni, mert szerintem ezekkel lehet legnehezebben az általam úgy utált bohócos pirosítást elérni, túlzásba esni. 


Szín, pigmentáltság: Eleve nem egy nagyon erős szín, konkrétan ha csak a kezemre húzok mintát vele, élőben is alig látni, de képen meg egyenesen láthatatlan. Az arcomon azért már más a helyzet, látszik, de szerencsére nem olyan "olcsó" hatást kelt, nekem nagyon tetszik.


EBBEN a sminkben is láthattátok már, nagyon megszerettem, mert szép, visszafogott szín, sőt, egész halványan is használható - nyilván kevesebb mennyiséggel.

Használhatóság: Hétköznapokra, ha nem akarok túl erős dolgot, de mégis kell egy kis "frissesség" az arcomra, akkor ez tökéletes választás. Nem kopik mg a nap végére sem, és nagyon természetes hatása van szerintem.

Beszerezhetőség: Sajnos itthon csak így drogériákban nem kapni, csak a MUA webshopjában.

Ár: 1 font, kb 360 Ft

Tényleg eléggé hozzám nőtt, nem mondom, hogy csak ezt használom, de ha semmi extrát nem szeretnék, jó választás, az ára szerintem verhetetlen - lenne, ha itthon is lehetne kapni -, a színe, a tartóssága, mindene teljesen rendben, nem leszek szőrös szívű, 10/10 nálam ez a pirosító. Majdnem lemaradt a megrendelésnél, de szerencsére még időben eszembe jutott és áldom az eszemet, az egyetlen negatívumnak felhozható dolog ellene, hogy itthon nem kapni.

Nektek hogy tetszik? Van MUA pirosítótok? Ha igen, melyik, szeretitek? Milyen pirosítókat szerettek használni, az ilyen hagyományos vagy a zselés állagúakat? És színben mennyire használtok sötétet? Én őszintén szólva sokáig nem használtam pirosítót, az előbb említett bohóc-hatás miatt, de be kellett lássam, ha jól használjuk, nagyon sokat tud dobni a sminken - körülbelül annyit, mint amennyit rontani, ha nem jól használjuk...

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

10 megjegyzés:

  1. Szeretem a MUA pirosítókat, nagyon pigmentáltak :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem egyelőre kettő van, de nagyon tetszenek :]

      Törlés
  2. SZép nagyon. Én nagyon béna vagyok a pirosító felvitelében, mindig olyan idétlen lesz a végeredmény... :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint milyen értelemben? Túl soknak tűnik, vagy nem jó helyen?

      Törlés
  3. Huh ennek baromi jó színe van! Én oriflame pirosítót használok,azért kezdtem mostanába pirosítót használni mert ezt kaptam,és nem akartam hogy kárba menjen,aztán én is rájöttem elég sokat tud dobni az összhatáson.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így voltam a Lovely pirosítóval, hogy ha már megvan, hasznosítsam is, és megszerettem :]

      Törlés
  4. Nagyon szép szín. Én rajongok a pirosítókért, amúgy is elég sápadt az arcom, így visz egy kis életet bele. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, a másik kicsit erősebb, szóval azt még ritkábban használom, de azért barátkozunk. :]
      Mondjuk én is elég fehér vagyok, de közben meg mégsem, érdekes mert a nap nagyon hamar meg tud fogni, de leégni sosem égtem le, az egyik tesóm elég kreolos bőrű, a másik meg hófehér, én meg valahogy a kettő közt vagyok :DD

      Törlés
  5. Jók ezek a MUA pirosítók, én is használom ezt és a 2-est illetve a 4-est, de szerintem nem valami tartósak. 3-4 óra után már elég rendesen kopnak, estére pedig nyoma sem marad rajtam sajnos. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értem, mért, nálam még este is tök szép volt, amíg egész nap dolgoztam :O

      Törlés