2013. március 11., hétfő

Lovely Terra Cotta szemhéjpúder paletta - 2 - TESZT

Sziasztok!

A Lovely-tól kapott Terra Cotta szemhéjpúder paletta tesztjéhez is elértünk, sminket ITT és ITT láthattatok vele.



Csomagolás: Kerek műanyag paletta, fekete alj, átlátszó tető, ami jól zár szerencsére. Kör alakban helyezkedik el öt szín, ebben a kék árnyalatai, de több színben elérhető.


A paletta alján található matricán vannak az információk lengyelül és magyarul is (szerencsére).

Tartalma: 2,7 gramm anyagot tartalmaz, ez nagyon kevésnek tűnik, de olyan paletta, amiben akár mind az öt színt is fel tudjuk használni egy sminkhez, vagy váltogatva a színeket, így ha nem egyfolytában csak 2-3 színt használunk, nem fog kifogyni egyhamar.


Van benne egy mini (tényleg mini!) applikátor is, ami egyrészt tényleg annyira kicsi, hogy még az én picike ujjaimmal is nehezemre esik megfogni, meg a szivacsa sem a legjobb, ki nem dobtam, de nem is nagyon találom használhatónak.


Szín, pigmentáltság, használhatóság: Mint már mondtam, öt színt tartalmaz, a kék különböző árnyalatait, vagyis az egyik már-már fehérnek mondható. A pigmentáltsága eléggé jó szerintem, egy húzással látható, de inkább beszéljenek a képek.

Alap nélkül:

 Alappal:

Szerintem alap nélkül is egész szép, alappal még erősebbek a színek, és teljesen jól összeillenek, így elég jól kihasználható. Viszont van egy elég nagy hátránya: nagyon porzik. Nem használhatatlan, de ha sietek, ezt kapásból el is vetem emiatt.


Tartósság: Én alappal szoktam használni, így olyan 5-6 óra után szokott kicsit a pigmentáltságból veszíteni, de nem tűnik el, csak picikét megfakul.

Ár: Ha jól emlékszem, 800 Ft körül van.

Beszerezhetőség: Rossmann

Összességében véve árban és színekben mondhatni, verhetetlen, de a porzás miatt nem mindig ez a legjobb választás, egyébként applikátorral szerintem ez sokkal jobban kihasználható, mint ecsettel.
Összességében véve nálam 10/8,5 pont lenne, egy pont levonás a porzás miatt, és egy fél, mert minek van ott az az applikátor, ha funkciót nem tud betölteni... :]

Nektek van ilyen Lovely palettátok? Ha igen, milyen, mennyire vagytok megelégedve vele? Ha nem, szándékoztok beszerezni?

Köszönöm a figyelmet, mindenkinek kellemes hétfőt! :]

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a szinei. Gondolkodtam rajta, h megveszem, de sajnos nálam kizáró ok, ha porzik :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem bírja a szemed, vagy csak a tudat? :P

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Bizony, nekem az a "vibráló" kék a kedvenc :P

      Törlés
  3. Nekem van kék és zöld is, elhasználom ha már megvettem de nem venném újra. Engem is zavar, hogy porzik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A zöld nagyon tetszett nekem is, napokig rágódtam, melyiket tartsam meg és melyik kerüljön a játékba :]

      Törlés
  4. Hm,meggyőző teszt! Régóta szemezek a Lovely palettákkal,ha minden jól megy áprilisban beszerzek egyet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg a porzása csak az, ami zavaró lehet - bár ez is egyénenként változik szerintem, kinek hol a határ, ez még határon belül van nekem, csak picit zavar. :D

      Törlés