2013. március 4., hétfő

Lovely Terra Cotta kék smink

Sziasztok!

A pénteki sminket hoztam most, amihez a Lovely kék Terra Cotta palettáját is használtam, ITT láthattatok már egy sminket vele, használtam már többször is azóta, de valahogy nem sikerült lefényképezni, most is csak vakus és lámpánál készült képeket tudtam összehozni, ráadásul nem volt nálam szempillaspirál, így az elmaradt.. 

Na mindegy, azért annyira nem vészes spirál nélkül sem szerintem. :]

Vakuval:


Lámpafénynél:

Használt termékek:


Nektek hogy tetszik? Van ilyen Lovely palettátok? Ha igen, meg vagytok vele elégedve? Ha nincs, szeretnétek?
Hamarosan jön róla a teszt is, így aki éppen ezen gondolkozik, annak megkönnyíthetem a dolgát. :]

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

És megint hoztam egy kis mókát a végére:

12 megjegyzés:

  1. Jól áll neked ez a kék :)
    Nekem nincs meg ez a paletta, mert van pár kék szemfestékem, és mivel nem használom azokat sem napi szinten igy nem akartam feleslegesen megvenni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Kékből nekem még nincs túl sok, így pont kapóra jött :]

      Törlés
  2. Jól áll :) Bár a kis nyúlvány nekem jobban tetszik, mikor le van csukva a szemed :) De szép és a hajad is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Mondjuk a hajamat lassan festeni kellene, csak hát nem két perces művelet :D

      Törlés
  3. Szép lett, az a kis nyúlvány a szemed sarkában nagyon tetszik!
    Én valamiért idegenkedem a kék szemfestéstől - talán a kék szemem miatt. Mostanában a türkiz szín már jöhet, de más kék színt még mindig nem használok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Pedig szerintem érdemes lenne próbálkozni, legalább próbáld ki és akkor meglátod :]
      A sötétebb kékek pl. simán jól állnának Neked szerintem :]

      Törlés
  4. nagyon tetszik, jól is áll!! :)

    VálaszTörlés
  5. Annyira jók ezek a gifek. :D Szép lett a smink is. =)

    VálaszTörlés
  6. szép vagy és a smink is jó lett :)
    Nincs Lovely palettám, kipróbálnám, de ha a sok szemhéjpúderem elfogy, nem akarom felhalmozni :)

    VálaszTörlés