2013. március 13., szerda

Lovely Moulin Rouge Nr. 8. - TESZT

Sziasztok!

Elérkeztünk az utolsó teszthez a Lovely csomagból, szeretnék majd még egy összefoglalót is írni, de egyelőre maradjunk ennél a lakknál. :] ITT láthattátok a körmeimen.


Csomagolás: Semmi újat nem tudok mondani, a megszokott Moulin Rouge és Must Have kollekció kerek üvege és kupakja, elöl a kis mintával, hátul az információkkal.



És természetesen a fehér matricával. :]

Tartalom: 9 ml


Nyak: ezt is kiveséztem már eléggé, nekem teljesen jó, se nem túl nagy, se nem túl kicsi az üvegek nyaka.


Ecset: Szintén semmi újdonság, hagyományos, vékony ecset, ami teljesen jól használható.

Szín, pigmentáltság: Maga a szín érdekes, nekem első ránézésre piros, másodikra inkább már vörös, de van némi rózsaszínes beütése, a többivel ellentétben (már amiket kaptam) ez nem csillámos, nincs semmi "extra" benne, egy sima egyszerű szín, és kész. Ennek én kifejezetten örültem/örülök, mert néha kell ilyen is. Egy rétegben sem rossz, de kettőben tökéletes a fedése.


Állag: Kicsit olyan zselé-szerű az állaga, de szépen terül a körmön, nem lesz csíkos, buborékos.

Használhatóság: Ez picit mintha lassabban száradna, nem sokkal, nem kibírhatatlan, de pl a Glam Style lakkokhoz viszonyítva lassan szárad. A színe szép, szerintem bármilyen évszakban bevethető (nem mintha meg lehetne ezt tiltani, ki mikor milyen színt használjon, na mindegy). Csillámos fedőlakkal pedig jól fel lehet dobni szerintem.

Tartósság: Szerencsére ez is elég jól teljesít, 3-4 napot kibír alap- és fedőlakkal.



Ár: 500 Ft, de most 250 Ft- ért kapható.

Beszerezhetőség: Rossmann

Összességében véve jó kis lakk, a lassabb száradástól eltekintve semmi rosszat nem tudnék mondani rá.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a piros/vörös színeket a körmeiteken? Melyik a kedvenc piros lakkotok?

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

6 megjegyzés:

  1. Csinos kis szín. Imádok mindent, ami piros, így a körmökön is egyértelműen jöhet ez a szín. A kedvencem az NYC Chelsea Cherry, azt hiszem ezen semmi sem tud már változtatni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen nem lepődtem meg, már feltűnt, mennyire szereted a pirosat :]
      Én meg amennyire imádtam, mostanában szinte nincs is piros ruhám/lakkom, ilyesmik :S

      Törlés
  2. simàn johetnek a piros lakkok.:)
    nincs kedvencem.ebben az idoszakban pasztell màniàm van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kezdem azt hinni, velem van baj, hogy nem vonzanak annyira a pasztell lakkok :P

      Törlés
  3. Szerintem is jöhet körmökön ez a szín.
    A BYS lakkok között láttam most nagyon szép piros színt.
    Nem igazán vagyok oda a piros színért,de körmökön tettszik és van amikor ruháknál is.
    A pasztell színek főleg a menta nekem nagyon tettszik ez bármilyen termékből jöhet. :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem most még az essence Are You Red-y? tetszik, de még ráér bőven :P

    VálaszTörlés