2013. március 26., kedd

Lovely csomag összefoglaló

Sziasztok!

Úgy gondoltam, a Lovely csomagról azért írnék egy kis összefoglalót.



Bővebben már kifejtettem a véleményemet a tesztekben, linkelni fogom azokat is.

Terra Cotta paletta:



Elég szimpatikus, nagyon olcsó, de mint írtam már a tesztjében, eléggé porolnak. Nem túl vészesen, de éppen annyira, hogy ha reggel sietek, nem ez után nyúlok. Viszont a színek csodaszépek, és eddig mindenki dicsérte őket. Akit nem zavar a kicsit körülményesebb használat, annak bátran ajánlom.

Spectacular Me szempillaspirál:



Nagy kedvenc lett, azóta szinte csak ezt használom, mert tartós, nagyon szép pillákat csinál, és kényelmesen használható. Egyébként az ára is nagyon baráti, szerintem sok drágább spirált simán lenyom..

Glam Style lakkok:

- Nr. 5:



Csillámos világos rózsaszín, magában kell a 3 réteg, a színért nem vagyok teljesen oda, bár nem rossz azért. A száradása talán ennek a leggyengébb, nem vészes, de nem mondanám gyorsnak sem. Tartósnak tartós, és 1 vagy 2 rétegben jó lehet akár francia manikűr alapjaként is szerintem.

- Nr. 6.:



Gyönyörű bézs szín, arany csillámokkal, két rétegben elég felkenni, gyorsan szárad és tartós, visszafogott, mégis elegáns.

- Nr. 7:



Meseszép csillámos kék lakk, két rétegben tökéletesen fed, tartós, kicsit "műbőr" hatású a végeredménye, gyorsan szárad.

- Nr. 8:



Sötétszürke/fekete színű lakk, ezüst csillámokkal, ez is nagyon szép, de sajna kell belőle is a 3 réteg, viszont a végeredmény kárpótol ezért. A 3 réteg ellenére nagyon gyorsan szárad és tartós is, de lemosni kész rémálom.

Moulin Rouge lakkok:

- Nr. 5:



Nagyon szép, a MR lakkok közül ez lett a kedvencem, két rétegben szépen fed, világos piros szín arany csillámokkal. A száradási ideje átlagos, visszafogott mégis különleges.

- Nr. 6:



Piros csillámos lakk, nem teljesen átlátszó, hanem kissé pirosas-átlátszó alapban, gyorsan szárad, és szerintem sok lakkal jól mutathat.

- Nr. 7:



Az előbbi "testvére", szintén csillámos, (számomra már-már túl) sárgás arany csillámokkal, szintén nem teljesen átlátszó alapban. Ez is gyorsan szárad, és sok lakkhoz párosítható szerintem, bár nekem kissé karácsonyos.

- Nr. 8:



A kapott lakkok közül ez az egyetlen, ami "hagyományos" szín, tehát nincs benne semmi csillám, semmi furfangosság. A színe nagyon érdekes, piros, de néha vörösnek látom inkább, aztán meg némi rózsaszín beütést is felfedezek benne, mindenesetre nagyon szép, kicsit olyan zselés hatású szerintem. Két rétegben tökéletes, ez is tartós, viszont a száradása kicsit lassabb a többi MR lakkhoz képest.

Összességében véve azt mondom, nagyon szimpatikusak ezek a lakkok, a spirált úgy ahogy van imádom, a paletta sem rossz, és szép színekben kapható.

Ti hogy álltok a Lovely termékekkel? Van kedvenc terméketek közülük?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

6 megjegyzés:

  1. én először nem igazán nézegettem a Lovely lakkokat, aztán glam style lakkok közül az 5-ös megtetszett, de mégsem vettem meg. lehet velem van a baj, de sokalltam érte az 500 ft-ot. :/
    de valamiért valaki azt akarta, hogy legyenek lovely lakkok is a készletemben, így nyertem 4 moulin rouge lakkot, meg nővéremm vett 3-at. :D egyébként nem bántam meg, egész jó minőségűek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem annyira olcsók, de végül is az essence is ennyi, és azt hiszem, még kicsit kevesebb is a tartalmuk. :]

      Törlés
  2. Pont ma vásároltam meg a kék lakkot, de a moulin rouge nr.5 -ös lakkját is nézegettem. Pláne most, hogy 250Ft-ba kerülnek a Lovely lakkok a Rossmanba. :D

    VálaszTörlés
  3. szép lakkok, nekem is van belőlük a leárazás alatt beszereztem a NR.7 és a Nr. 2 számút ami csupán 250ft volt :P

    VálaszTörlés