2013. március 18., hétfő

Köröm Esztinek

Sziasztok!

Bár nem szó szerint Esztinek, hanem csak az Ő kérésére csináltam ezt a lakkozást, illetve egy másikat, de mivel a rohanás közben jó csúnya lett, gondoltam újra megcsinálom, mert maga az ötlet tetszett.
A lényeg, hogy még mikor megnyertem a Kiko 401 - Peacock Green lakkot, Ő kijelentette, hogy ez lesz a körmömön, ha találkozunk és kész. :]
Aztán ugye jött az Nfu Oh 61-es lakk, azt is akarta, így jött a megoldás, hogy az Nfu lakk lesz négy ujjamon, a gyűrűsujjamon pedig a Kiko.

Természetes fényben:

Lámpafénynél:

Vakuval:


Nagyon szép mindkettő lakk, de azért az Nfu-n látszik az az igazi holo-hatás szerintem. :]
Két rétegben kentem fel mindkét lakkot, btgn fedőlakk került rájuk.

Nektek hogy tetszik? Van holo lakkotok? Ha igen, melyik a kedvenc?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

24 megjegyzés:

  1. dööö... az a kiko tsodás!

    VálaszTörlés
  2. Jé, és nem bántja a holo hatást a BTGN? Ezt jó tudni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, kicsit tompítja, de még így is nagyon szép :]

      Törlés
  3. nekem a kiko nem tetszik.nem illik a nfu mellé
    imádom a holo lakkokat,de tudás szerint a kiko a béka feneke alatt van:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, az Nfu mellett elbújhat, de valahogy össze kellett hozni a kettőt Esztinek :D

      Törlés
  4. Gyönyörűséges ez a holo hatás. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, és most a körömformád és hosszúságod is nagyoooon bejön! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, a formája általában hasonló, de hosszabb szokott lenni, úgy jobban szeretem azért.

      Törlés
  6. Óóó.. ez most nagyon tetszik <3

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a bejegyzést is, meg azt is, hogy a talira megcsináltad így :) Sajna a kávézó világításában nem jött át annyira a holo hatás (a kiko-hoz inkább odaképzeltük ugye), de csodaszépek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szivi!
      Hát, így legalább valamennyire élethű :D

      Törlés
  8. Óóóóóóóóóóóóóóóó az a holo lakk.... :O KELL!!!! :)

    VálaszTörlés