2013. március 2., szombat

Galaxis körmök

Sziasztok!

Már vagy fél éve akarom megcsinálni a galaxisos körmöket, de sosem vitt rá a lélek, csütörtökön erőt vettem magamon, és elkészítettem. Szerintem sosem volt ilyen "csicsás" a körmöm, és rég szórakoztam ennyit egy manikűrrel (pedig egyébként nem volt nehéz, csak időigényes), szóval úgy voltam vele, bármilyen is lesz a végére, én már le nem mosom. Végeredményben szerintem első próbálkozásnak nem rossz.

Sajna csak vakus képeket tudtam most csinálni, de ezen talán jobban is látszik. Íme:





Használt dolgok:

Ha újrakezdeném, valószínűleg nem pont ilyenre csinálnám, de szándékomban áll majd újra megcsinálni, kicsit másképp, de végül is nem lett olyan rossz szerintem.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a galaxisos manikűröket? Netán csináltatok is már? Ha igen, tessék ide belinkelni nekem, hogy megnézhessem, ha nem, szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot és hétvégét!

28 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörű lett :D Én régóta szeretném kipróbálni, csak még nem jutottam el addig.
    Nagyon ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg egy picit csicsa, de csak a kövek miatt :D :) Jó lett :)

    VálaszTörlés
  3. Az alap minta nekem is tetszik.a kovek rontjak az osszhangot

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, utólag rájöttem, hogy az nem tetszett, de már egész megszerettem, vagy csak megszoktam, nem tudom :D
      majd legközelebb máshogy csinálom ;]

      Törlés
  4. Nekem is csak a kövekből sok egy kicsit, amúgy tök jó lett! :-)

    VálaszTörlés
  5. Uh,brutálisan jó lett O.O gratula hozzá,nekem minden tetszik rajta:)
    Azrail

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó lett! :)
    én még nem csináltam, de az 52 hetes körömkihívás egyik témája a galaxisos körmök, úgyhogy hamarosan nálam is sorra kerül. :)

    VálaszTörlés
  7. Jó lett! =) Nekem is pont galaxys most a körmöm. :D
    Egyszer már készítettem, az is tetszett, de most jobb lett szerintem. =)
    http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2012/11/31-dnpc-19-galaxy.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nagyon szép, ez a S-he lakk meg hűha :O

      Törlés
  8. Nagyon nagyon szép lett, viszont én a köveket nem tettem volna rá. Szerintem azok nélkül is nagyon mutatós köröm és így már nekem picit soknak hat. De ezüst vagy kék kövecskékkel megnézném.
    Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kék kövek vannak rajta :P
      Amúgy szerintem az életben nem volt ilyen csicsás körmöm, nem baj, egyszer mindent ki kell próbálni :DD

      Törlés
  9. szép lett nagyon!! tetszik!! én is ki fogom próbálni a galaxys körmöt!

    VálaszTörlés
  10. Én imádom ezt a technikát, és már sokszor meg is csináltam! :) A blogra még egy tutorialt is feltöltöttem:

    http://mariasnail.blogspot.hu/2013/01/21-galaxy-nail-tutorial.html

    http://mariasnail.blogspot.hu/2013/02/57-31-day-nail-challenge-day-19-galaxys.html

    :)

    VálaszTörlés
  11. Szintén csak a köveket sokallom, de szép lett! :)
    Itt az enyém, szándékomban áll újra megcsinálni majd!
    http://divatesatobbi.blogspot.hu/2013/01/univerzumos-kormok.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ne is mondd, mióta megcsináltam, azon kattogok, hogy meg kellene csinálni kövek nélkül... :D
      Gáz, ha egyből meg is csinálom?!.. :D

      Törlés
    2. Nem! :) Azt hiszem mindnyájunk nevében mondhatom, hogy várjuk! :)

      Törlés
    3. Már késő, de hamarosan az is lesz :P

      Törlés
  12. Húúúú, hát ez félelmetesen gyönyörű lett, gratulálok!

    VálaszTörlés