2013. március 18., hétfő

Frankening VIII.


Sziasztok!


szombati bejegyzésben írtam, hogy kedden ismét kutyultam a lakkokat, a keddi második próbálkozás végeredményét láthatjátok most.

 

Magam sem igazán tudom meghatározni a színét.. Az üres üvegbe a Lovely Nr. 378-as lakkjából került jókora adag, egy kicsi fehér Moyra lakk, kevés a Pease ezüst lakkból, és szintén nagyobb mennyiség a Color Club - Worth the Risque holo lakkból. A holo hatás szerintem látszik is, így képeken nem annyira, de élőben érezhető. Szerintem eddig talán ez a legszebb általam katyvasztott szín, és állagra is ez tetszik eddig legjobban, nem túl híg, nem túl sűrű, gyönyörű a színe (nem akarom magam fényezni de tényleg nagyon tetszik) és eléggé pigmentált ez is, két rétegben tökéletesen fed.


Ez tetszik jobban vagy a lila? Melyiket szeretnétek előbb látni felkenve?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

16 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, erre vagyok inkább kíváncsi felkenve :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nem sokára lesz itt is, én már most imádom :$

      Törlés
  2. Szép lett :) Azt hiszem, ez tetszik jobban :)

    VálaszTörlés
  3. Óóóóó, ezt szeretném látni :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett :) én bármelyiket szivesen látom felkenve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ez lesz előbb, de után a másik szerintem, ennek szerencsére az állaga is nagyon jó lett.

      Törlés
  5. Érdekes lett, mindkettőre ugyanolyan kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
  6. Érdekes árnyalat lett! =) Én most készülök valamit keverni a félig kifogyott lakkjaimból. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez kivételesen nem csak maradékból jött össze, de nagyon tetszik :$

      Törlés
  7. Látnék ilyet tuti megvenném :D Mihamarabb szeretném látni bevetésen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, lehet szakmát kéne váltsak? :D

      Törlés