2013. március 16., szombat

Frankening VII.

Sziasztok!

Hihetetlen, de a 7. és 8. próbálkozásom a lakk kutyulgatással, és eddig ez a kettő a kedvencem talán, főleg az, amit most másodjára hoztam össze. Ma a 7.-et mutatom meg, és hamarosan a 8.-at is. :]

Volt 1-2 csúnyán beszáradt lakkom, amikkel úgy voltam, hogy vagy már teljesen használhatatlan vagy csak szimplán nem ért le az ecset az üveg aljáig, így jött az ötlet, hogy nem dobom ki őket, hanem legalább az üveget hasznosítom. A következő megvilágosodás az volt, hogy az essence Twilight-os lila pigmentjéből milyen jó lila lakkot lehetne összehozni, úgyis csak egy lilám van most.

Szóval így kezdődött az egész, kedden délután neki is álltam, egész sokat szórakoztam velük, egy kicsit még ebből, egy kicsit még abból, de a végeredményük nagyon tetszik.

A lila:

Az előző verziói sem voltak rosszak, de így tetszik legjobban. A Lovely üvegcsében még kb félig volt az átlátszó lakk, ebbe öntöttem a lila pigmentet, egy kis fehér Moyra lakkot és a NYC Platinum Card maradékát, kissé sűrű, de nem túlzottan, szerintem nagyon szép és nem utolsó sorban pigmentált lett, remélem élesben is működni fog, bár nem egy kifejezett tavaszi szín, szerintem azért elő fog kerülni még tavasszal.




Nektek hogy tetszik? Melyik tetszett eddig legjobban a franken lakkjaim közül? Szeretnétek majd felkenve is látni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot, jó hétvégét!

16 megjegyzés:

  1. Mindenképpen kíváncsi vagyok rá élesben is :)

    VálaszTörlés
  2. Én is kíváncsi vagyok rá élesben is :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó szín lett! Megnéztem a többit is, hát nagyon megy ez Neked. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, lehet el kéne mennem egy céghez színkutyulónak :D

      Törlés
  4. Szép lett, majd ird le élesben milyen :)

    VálaszTörlés
  5. Mindenképp mutasd meg a körmeiden is!Nekem nagyon tetszik,jól összekeverted igazán egyedi :)

    VálaszTörlés
  6. Kíváncsi vagyok rá élesben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap is lesz egy, annyit elárulok, hogy most azzal lakkoztam ki a körmöm :P

      Törlés