2013. március 27., szerda

essence multi dimension XXXL shine - 77 - Call It Fame

Sziasztok!

Ismét egy lakkos bejegyzés, szintén a múlt heti csomagban volt, nagyon örülök neki, hogy újra van szép, igazi piros lakkom.
Itt két rétegben, fedőlakk nélkül látható még, a végeredményt pedig hamarosan láthatjátok. :]

Természetes fényben:

Vakuval:

Gyönyörű ez a szín, már jó ideje ilyenre vadászom, de sosem sikerült kifogjam, így nagyon örülök, és bár került rá minta is, szerintem magában is sokszor fogom viselni.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a piros körömlakkokat? Ha igen, melyik a kedvencetek?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

20 megjegyzés:

  1. Huuu. Eddig ez a legszebb amit láttam piros lakkok közül. Van pár piros lakkom,de nemigen használom őket. Mondjuk ha választanom kell akkor a Manhetten-es piros lakkom a kedvencem,ha már piros. De ez sokkal jobban tetszik. Valami csillám jól feldobná.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mindig átüt a körömvégem, ezért nem szeretem használni a piros lakkokat, egy idő után meg már inkább nem is vettem, de ez most nagyon tetszik :]

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a piros :) Nekem van 1-2 essence-s piros lakkom, de az igazi kedvencek nálam a bordó lakkok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam ez most nagyon nyerő, végre egy olyan piros lakk, aminél két rétegben nem látszik át a körömvégem (remélhetőleg, mert ugye most rövid) és olyan igazi "Klaus" piros :]

      Törlés
  3. Ez tényleg nagyon szép tűzpiros.
    Szeretem a piros lakkokat. Kifejezett kedvenc nincs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig nálam sem volt kedvenc, de most ez lett :P

      Törlés
  4. Nagyon-nagyon szép, klasszikus piros. Én legutóbb egy Miss Sporty piros lakkot vettem, de még nem jutottam a teszteléshez. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, most eszembe jutott, ha jól emlékszem, az első igazi piros lakkom egy MS darab volt :]

      Törlés
  5. Én nagyon szeretem a piros lakkokat! (Valójában mindenféle színes lakkot szeretek, de a Zuram nem kedveli a zöld-kék-stb körmöket, így maradnak a nude és a piros/vörös színek.) És ennek tényleg szép a színe. Most a régi Maybelline mini colorama pirosát és kb. féltucat miss sporty piros lakkot használok folyamatos váltásban. Azt hiszem, szeretem három-négy napig elemezgetni, mi a különbség köztük:) De lemosni utálom, mert minden ujjam csupa piros lesz:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Használj alaplakkot, úgy nem fogja meg a körmöd :]
      Nálam megszokott volt, hogy mindig más a körmöm, nem mintha nagyon "engedélyt" kérnék bárkitől, hogy milyen legyen, bár most ez mindegy is .. :S

      Törlés
    2. sajna nem a körmöm marad piros utána, hanem az ujjamat kenem össze a lemosóval már feloldott lakkos vattával... Engedélyt én sem kérek egyetlen színre sem, de szeretem, ha a férjemnek is tetszem. Fel a fejjel:)

      Törlés
    3. Ja hát igen, makacs dolog a bőrön a piros lakk :D
      Kivételesen nem kentem vele össze magam nagyon.
      Köszi, rajta vagyok, bár nem nagyon megy eddig :(

      Törlés
  6. Tegnap felkentem én is az új Essence - Fame Fatale lakkomat, ami meglepően hasonlít a tiédre.
    Sajnos nem túl tartós, bár én mindig egy rétegben festem a körmeimet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eddig teljesen jól működnek az új essence lakkok :O

      Törlés
  7. Gyönyörűű!!! :D
    A piros/bordó/vörös a kedvenc színem lakkokban és rúzsokban...:D
    Nekem is van "igazi" piros lakkom...miss sporty, meg egy régebbi s-he...hogy én mennyit keresgéltem, hogy rájuk leljek...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rúzsban is szeretem, csak magamon nagyon fura általában :$

      Törlés
  8. nagyon tetszik, tűzpiros! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik, szép fényes lakk!
    Van 2 piros lakkom egy Kallos és egy Avon-os, ritkán használom, de szeretem őket. Munkába nem lehet élénk színű lakkot felkenni, sajnos :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Normál esetben nekem sem lenne túl előnyös.. :D

      Törlés