2013. március 4., hétfő

essence colour&go - 82 - rich&pretty lakk - TESZT

Sziasztok!

Bár már nem kapni ezt a lakkot, még a decemberi essence játékon nyertem (a Tesóval :D), de mindenképpen úgy érzem, megérdemel egy külön bejegyzést.


Csomagolás: Erről sok szót nem ejtenék, hiszen már nem is kapni, és amúgy is mindenki ismeri szerintem, én imádtam ezeket a kis üvegeket.

Tartalma: Ennek még kisebb üvege volt, 5 ml-es.

Ár: 350 Ft volt.

Beszerezhetőség: Rossmannban (volt)


Ecset: A régi lakkoknak még hagyományos, nem lekerekített ecsete van, ennek is, mint láthatjátok, ebből konkrétan kiállt egy több centis szál, de ezt ollóval könnyen megoldottam. :]
Egyébként jól használható az ecsete, régebben ezt szerettem inkább, míg mostanában már ott tartok, hogy a lekerekített ecsetekkel is és a hagyományossal is könnyen dolgozok.



Szín, pigmentáltság: Nagyon szép színe van, olyan ezüst-arany közötti, meghatározhatatlan, és imádom! Két rétegben tökéletesen fed.

Állag: Kicsit hígnak tűnt elsőre, de megbarátkoztam vele, féltem, hogy emiatt nem lesz jó a fedése, de szerencsére nem így lett.

Használhatóság: Részemről tökéletes magában is, arra is, hogy díszítsük, de díszíteni is lehet vele, nem is nagyon tudok olyat mondani, amihez nem illene ez a lakk, nagyon örülök, hogy még sikerült megcsípnem. Hamar szárad, mire végzek a másik kezemen, kenhetem is az előzőre a 2. réteget.


Tartósság: Nagyon jónak tudom mondani tartósság szempontjából (is), 4 nap után még csak a körömvégeknél volt kopás, semmi pattogás, semmi, mindezt úgy, hogy akkor elég sokat használtam a kezeim.

Összességében véve nagyon szeretem ezt a lakkot, és nem ez életem legnagyobb öröme, de nagyon örülök, hogy szerény gyűjteményem része lehet.

Nektek megvan ez a lakk? Ha igen, mennyire szeretitek? Szeretitek az ilyen se nem ezüst se nem arany, de kicsit mindkettő színeket?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét/reggelt, kinek mit! :]

12 megjegyzés:

  1. Hoppá-hoppá, ez tényleg nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik :) Szeretem az ilyen szineket és a tartóssága mindenképp pluszpont :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, én is meglepődtem, milyen jól bírja :]

      Törlés
  3. Válaszok
    1. A Go Bold is hasonló, talán picit aranyosabb a színe, az még kapható :]

      Törlés
  4. Ilyenem nekem is van és nagyon szeretem. :) Még anno akciósan vettem, 99 forintért, három másikkal együtt. Akkor írtam én is róla.
    http://hajnalweb.blogspot.hu/2012/10/beauty-essence-colour-x4.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A No doubt-ra fájt a fogam még, de már nem kaptam :(

      Törlés
  5. Nagyon szép, kár, hogy már nem lehet kapni. :o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ja, annyi van, amit nem értek, mért szüntették meg, pl a choose me! is ilyen :(

      Törlés