2013. március 30., szombat

DIY Adventures- Húsvét

Sziasztok!

E havi témánk a húsvét.
Sosem értettem, hogyan jön össze a húsvét a nyuszival, ami hogyan jön össze a tojással, lényegtelen, NINCS húsvéti nyuszi. Se Jézuska, se Mikulás. Mindegy, a húsvét általában a tavasszal jár, ami egyelőre nincs, legalábbis itt, mert leginkább hó van. Mindenesetre a dísszel némi tavaszt próbálok csempészni az itthoni dekorációba.



Bevallom, kicsit csalós voltam, a koszorúra a díszt nem én csináltam, a sógorom vágta ki fából és a tesóm festette meg, de a végeredményt én állítottam össze...




Nem egy nagy tudomány amúgy, nyilván én nem tudtam volna ilyen szépen kivágni a formákat, de ha valaki ezt megcsinálja, onnantól már nem nehéz az egész.
Remélem, azért így is tetszik Nektek, hogy nem az egészet egyedül csináltam, ha van a közelben egy ügyes kéz, tényleg nem nagy kunszt. :]

Nektek hogy tetszik? Milyen húsvéti dekorációval szoktátok feldobni a lakást?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

Nézzétek meg a többiek munkáit is!
Bellala
Belle
Nóri
Pancsi

10 megjegyzés: