2013. március 25., hétfő

Csicsaköröm

Sziasztok!

Nem tudtam jobb címet kitalálni ennek a körömnek, igazából nem is tudom hogy jött, hogy ilyenre csináljam, elég csicsás szerintem, de annyira nem vészes.
A fekete MUA lakkot használtam, sajna kell belőle a 3 réteg, és az ecsete is egyre rosszabb, ahogy használom.. :S

Szóval a MUA lakk után zöld strasszokkal tettem tele a gyűrűsujjam. Nem lesz a kedvencem, de ezt eddig még úgysem próbáltam... :]
Természetes fényben:

Vakuval:

Nektek hogy tetszik? Szeretitek az ilyen manikűröket?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, rajtad tetszik :) Engem lehet zavarnának a strasszkövek a mindennapokban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Engem is eléggé zavartak, szóval estére már ott sem voltak :S :D

      Törlés
  2. Jó párosítás, a köveket is szeretem,bár hajmosásnál utálom mert tuti beleakad a hajamba: D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, 4-5 kő nem szokott zavarni, de így engem is zavart volna hajmosásnál azért :D

      Törlés
  3. de jo nekem nagyon tetszik.imàdom a koves csicsa manikuroket:)

    VálaszTörlés
  4. Kész vagyok a címétől :-D Tényleg kicsit talán sok a kövecske, esetleg megpróbálhatnád pl. V alakban őket. Amúgy itt egy Neked való poszt:

    http://nailcall.blogspot.hu/2013/03/color-club-halo-hues-2013.html

    A végén lévő kép csúcs :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is rossz ötlet, a poszt meg nagyon tetszik, de jelenleg még egy tucat holo lakk (de még a világ összese) sem tenne őszintén boldoggá :D

      Törlés
  5. Én csicskakörömnek olvastam először, mondom mi? :D Tetszik, szerintem így, hogy feketével van, annyira nem csicsa, persze hétköznapra nekem is sok lenne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majdnem :DD
      Mondjuk tény, hogy a fekete miatt nem annyira sok(k) :P

      Törlés
  6. Cicsaköröm :) Nekem tetszik, a zöld-fekete párosítás mindig nyerő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így belegondolva tényleg illik egymáshoz a fekete meg a zöld :]

      Törlés