2013. március 6., szerda

Color Club - Love em Leave em - TESZT

Sziasztok!

Az egyik nagy szerelmem lesz ennek a bejegyzésnek a főszereplője, a Color Club - Love em Leave em lakk, ami egy visszafogott barna lakk, napfényben meg csodálatos barna holo lakk.


Csomagolás: Nekem tetszik az üvege, praktikus is, lekerekített sarkú, négyzet alakú átlátszó üvegben kapjuk a lakkot, fekete kupakkal, nincs rajta semmi csicsa, csak a logó és az információk.


Az üveg alján matricán találunk további információkat.


Ami apróság, de én imádom, ez a kis virágminta a kupak tetején. :]


Nyak: Nagynak tűnik, de használat közben mégsem az, szerintem pont jó így, mert nem vesz fel túl sok festéket az ecset, de könnyen le lehet húzni, ha valamilyen oknál fogva mégis több kerül rá. 


Ecset: Hagyományos, nem lekerekített és egész vékonyka az ecsete, ez mondjuk részemről picit lehetne vastagabb, de így sem okoz nehézségeket használni.

Szín, pigmentáltság, használhatóság: 2 rétegben tökéletesen fed, (nem olyan) kis üvegnyi csoda ez a lakk szerintem, visszafogott, de elegáns, egyszerű, de különleges, ha egész életemben 5 lakkot kéne használnom, tutira ez lenne az egyik. Szívem szerint mindenkinek a kezébe nyomnék egyet, ha tehetném, bárhol megállja a helyét, és tényleg nagyon különleges. A száradási ideje pedig nagyon gyors.

Állag: Az eddigi holo lakkjaimhoz hasonlóan ez is olyan túl tömör, de túl híg, és mégis pont jó állagú, nem tudom ezt jobban megfogalmazni, olyan "hololakk-állag' lehet ez.. :D

Tartalom: 15 ml - ez lég sok ám :]

Ár: 990 Ft - ez nem kevés, de 15 ml lakkért szerintem simán jó ár.

Beszerezhetőség: Sajna vidéken abszolút nem tudok róla, hogy kapni, Budapesten két helyen árulják őket, személyesen meg lehet venni, de a webshopjukból is meg lehet rendelni - borsos szállítási árral.


Tartósság: Eléggé tartottam tőle, de 4 nap munka, hajmosás, stb. után is minimális a kopás, ilyen:



Nem akarom agyonfényezni, de ez nekem 10/10, imádom, a színét is, és az egészet, hogy gyorsan szárad, nem csak gyönyörű, de tartós is, állítom, életem egyik legjobb vétele volt ez a lakk. :]

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok a holo lakkokkal? Szeretitek őket? Van is? Ha igen, milyen márka/márkák, melyik a kedvencetek?
Van Color Club lakkotok? Ha igen, milyen, szeretitek? Ha nem, szeretnétek?


Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

23 megjegyzés:

  1. Ohhh ez igen.nagyon szep szine van.
    Nekem egy color club lakkom van a revvvolution.10/10az is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arra is fáj a fogam, de majd idővel ;]

      Törlés
  2. Én is imádom ezt a lakkot, nem erős szín, de mégis különleges

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is csodálom, nem lehet nem szeretni :P

      Törlés
  3. Nem nagyon szeretem saját körmeimen a barnás színeket, de ez így nagyon szép. :)
    Még nincs holo lakkom, de szerintem nem is lesz. Hiába nézegetem minden márkában, annyira tetszik mind, hogy nem tudnék dönteni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, ha nagyon bele lennél bolondulva, menne a választás :DD

      Törlés
    2. Biztosan. :D Ezért is örülök, hogy engem nem ért el ennyire ez a láz. :D Nincs költés, van spóóórolás. :D

      Törlés
    3. Ez mondjuk így, hogy 15 ml és nincs 1000 Ft szerintem még egy átlagos lakkért is korrekt (ha jó), hát még így. :]

      Törlés
  4. Óó ez nagyon <3 (értelmes ... :D)

    VálaszTörlés
  5. Régóta nézegetem a márkát, a webshopban végignéztem az összes színt:) kiírtam egy listát,csak szűkítenem kell, de ez rajta van :D
    Azért nem rendeltem még, mert csak úgy lenne értelme, hogy 5-6 lakkot a szállítási díj miatt pont. csak 1 v 2 elég drága lenne...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, nekem is párom ment el érte, egyem meg, két körben hozta el, mert kicsi bénázás volt.. :D
      De így is annyi tetszik, főleg az új holo lakkjaik :]

      Törlés
  6. Oh...csudiklassz o.o holo lakkom még nincs,de ha van nekik pesten boltjuk szétnézek,mert nekem is tetszikk

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen van, http://pedikur.manikur.mukorom.webaruhaz.aphrodite97.hu/ itt meg is tudod nézni a címet!

      Törlés
  7. ez nagyon szép, az egyik nagy szerelmem ez a lakk, lassan muszáj lesz a magaménak tudnom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem simán megéri ilyen áron :]

      Törlés