2013. március 27., szerda

Catrice Have You Seen Alice? szemhéjpúder - TESZT

Sziasztok!

Az első és eddigi egyetlen szemhéjpúderem ez a Catrice-től, és már az elején le kell lőjem, hogy imádom.

Csomagolás: Masszív, átlátszó műanyag tokban van a szemhéjpúder, ami nagyon jól zár, és szép ezüst-színváltós felirat található az elején.


A hátulján igényesnek mondható matrica, amin az információkat találhatjuk a termékről.


Tartalma: Kevesebb, mint amennyinek tűnik elsőre, 0,8 gramm


Szín, pigmentáltság: Maga a szemhéjpúder benne érdekes, mert nem sima egyszínű, hanem márványmintás. Elég pigmentálts, lehet játszani vele, eltér kicsit a szín. ha a világosabb vagy a sötétebb részről vesszük csak.

Felül szemhéjpúderalappal, alul magában látható a képeken.

Természetes fényben:

Vakuval:

Használhatóság: Lehet használni simán vagy vizesen is, nem nagyon szoktam vizesen használni, valahogy így jobban tetszik a színe, le sem fényképeztem úgy, de ha igény lesz rá, természetesen úgy is lefényképezem. Nagyon szép szín, szerintem jól kihasználható, sok színhez illik.

Tartósság: Alappal szoktam használni, 10-11 óra után is csak minimális fakulást vettem észre eddig, nem nagyon veszít a színéből.

Állag: Nagyon jó, nem túl kemény de nem is az a nagyon puha, szóródós fajta, én ki lennék békülve vele, ha minden szemhéjpúder ilyen állagú lenne, könnyen eldolgozható.

Ár: 1100 Ft

Beszerezhetőség: Rossmann

Összességében véve én elég sokat töprengtem, hogy megvegyem-e, mert sokalltam érte az 1100 Ft-ot, de nem bántam meg, mert tényleg csodaszép, és még a nevét is imádom. ;]

Viszont érdekesség, nyilván mivel márványmintás, mind kicsit más, de az enyém például nem annyira élesen elhatárolt mintás, de Belle-ében eléggé erősen el vannak határolódva a színek:


Nektek hogy tetszik ez a szemhéjpúder? Ha meg van, mi a véleményetek róla? Ha nincs, szeretnétek? Hogy álltok az ilyen márványmintás szemhéjpúderekkel?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép szine van
    Nekem van catrice szemhejpuderem de ez az árnyalat kifejezetten tetszik

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A többi is tetszett ebből a családból, de sajna nem vagyok olyan gazdag :D

      Törlés
  2. nagyon szép színe van tetszik!!
    Kivi lennék milyen rajtad? lesz róla sminkes kép?
    köszi előre is! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, 3 volt eddig, itt vannak:
      http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2012/11/have-you-seen-alice.html

      http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2012/11/zold-smink.html (bár ennél csak keveset, de használtam belőle)

      http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2012/11/barna-zold-smink.html

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Jajj, ezt csak most vettem észre, igen, nagyon különleges :]

      Törlés