2013. március 12., kedd

Barna-rózsaszín smink

Sziasztok!

A tegnapi bejegyzésben mutattam, miket szereztem szombaton, egyértelmű volt számomra - de gondolom Nektek is -, hogy a következő smink az új cuccokból lesz majd. Így tegnap a rózsaszín-barna avonos szemhéjpúderduót használtam a szemeimre, na meg az új szemhéjpúderalapot, meg az essence BB-t. Utóbbiról elöljáróban annyit, hogy k*rvabüdös, erre nincs szebb szó, az.. Ja és természetesen az új miss sporty spirál is helyet kapott végre a képeken is.

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Most igazi szerelem ez a két szín, mármint nem szimplán a rózsaszín a barnával, hanem konkrétan ez a kettő, nagyon tetszenek együtt, élőben viszont sokkal élénkebb a színük. Az essence BB krémje pedig, mint látjátok, nem olyan matt, mint az olajmentes Garnier, de nem is annyira fénylik, mint a sima Garnier, szóval valahol a kettő között van, mindenesetre szupergyorsan kezd el oxidálódni, így nagyon kell sietni vele.

Gondolkozom egyébként, hogy meg kéne csinálni ezt a sminket még egyszer, csak fordítva, hogy alulra megy a rózsaszín, és fölé a barna, mi a véleményetek, úgy is szép lehet?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

10 megjegyzés:

  1. Szerintem jó ötlet alulra a rózsaszín! Holnap egy smink így?
    Hogy vált be a szemhéjpúderalapozó? Pont ilyet szeretnék venni. Nekem egy kicsit zsírosabb a bőr a szemhéjamon, melyik alapozó lehet rá jó, ez vagy a Colour Arts?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma már meg is csináltam ;]
      Igaz, csak most délután tudtam képet csinálni, de nagy meglepődésemre teljesen jól bírta, eddig nekem eléggé szimpatikus ez a szemhéjalap, de a colour arts meg talán jobban kihasználható, ha használsz pigmenteket :]

      Törlés
  2. szeretem az ilyen sminkeket.egyszerü és nagyszerü

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma az alul rózsaszín-felül barnát nagyon megdicsérték :]

      Törlés
  3. Jó ez a két szín együtt :)

    VálaszTörlés
  4. húú ez a smink nagyon tetszik!! jó lett és szép vagy!!

    VálaszTörlés
  5. Szép lett.
    Nekem a fordított verzióban jobban tettszik.

    VálaszTörlés