2013. március 17., vasárnap

Alterra Vérnarancs és nádcukor tusolóradír - TESZT

Sziasztok!

Jó ideje használom már ezt a tusolóradírt, bár nem napi szinten, csak heti 1-2 alkalommal szoktam, így is írja és minden napra túl sok is lenne szerintem, így most ehhez mérten írom le a véleményemet róla.



Csomagolás: Ilyen "krémes" tubusa van, a kupakon kívül elég puha az anyag, nem kemény műanyag, mint mondjuk a samponoké. Viszont az alapkoncepció a csomagolás kinézetében olyan, az látható kívül képen, mint amilyen illatú/hatóanyagú a termék, ezen épp vérnarancs és nádcukor képe díszeleg.


A hátoldalán megtalálunk minden lényeges információt, az összetevőket, és egy címkén magyar nyelven is helyet kap a leírás.


Tartalma: 200 ml

Illat: Nagyon finom, (vér)narancsos, friss illata van, bár használat után már nem nagyon szoktam érezni.

Állag: Zselés állagú, nem olyan kicsi szemcsékkel, ami a radírozást látja el.

Használhatóság: Mint írtam már, úgy használom, ahogyan javallja is, heti 1-2 alkalommal, főként epilálás előtt szoktam. Amit én elvárok egy testradírtól, hogy lehetőleg jó illata legyen, ennek jó is, így abba nem tudok belekötni, de ezen kívül mivel RADÍR, radírozó hatást is elvárok, ami részemről annyit tesz, hogy az elhalt részeket eltávolítsa, de ne karistolja a bőröm. Na most lehet, hogy másnak bevált, nagyon nem akarom leszólni ezt a terméket, de nálam semmi radírozó hatást nem észleltem, a benőtt szőrszálak a lábamon, amit mondjuk körömmel vagy csipesszel könnyen ki tudok szabadítani, ezzel nem szabadulnak ki, ellenben eléggé durván karistol, nem allergiásan égeti a bőröm, hanem úgy, mint mikor nagyon megvakarom..

Ár: 850 Ft körül van

Beszerezhetőség: Rossmann

Összességében véve elhasználgatom, de tuti, hogy nem fogom újravenni, de ettől függetlenül másnak beválhat.

Ha esetleg valaki tud jó, de nem túl drága testradírt/tusolóradírt, szívesen venném, ha megosztaná itt hozzászólásban.

Ti ismeritek ezt a tusolóradírt? Ha igen, Nektek bevált? Használtok testradírt? Ha igen, melyik vált be legjobban?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

8 megjegyzés:

  1. Mazochistának fogok tűnni,de én arcradírnak használom.. :$
    (nagyon sokat kipróbáltam,valami olyat szeretnék ami rendesen radíroz,szóval a tippeket szivesen veszem ;) )
    Testradírnak az oriflame swedish spa vált be,akciósan megéri:
    http://kremmania.hu/kremek/oriflame-swedish-spa-testradir

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez tényleg úgy hangzott, legalábbis az én példányomból kiindulva :S :D

      Törlés
  2. Én az Oriflame Discover Mexikó Testradírját használom éppen, de már alig várom, hogy kifogyjon, mert nem különösebben érzem a radírozó hatását. Amit már utánpótlásnak be is szereztem az az Yves Rocher Gommage Végétal Növényi Testradírja. Remélem ő már jobban fog teljesíteni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor remélem én is, hogy az már jobb lesz :]

      Törlés
  3. én imádtam, pont azt ilyen radír-érzést szeretem... de felrepedt hosszában a flakonja, pedig csak a füriben tároltam, nem is utazásnál és utána beszáradt az egész...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is a radír-érzés a gond, hanem hogy utána a hatását nem érzem :S

      Törlés
  4. Sok féle radírt használtam eddig. Legjobban oriflame swedish spa-ja volt de itthon nem lehet kapni,így a gyömbéres változatot vettem meg nekem bevált. Most a body shopos eprest használom,de elég gyenge radírnak,de mennyei az illata.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, a BS-nak mennyire jó illata lehet :]

      Törlés