2013. február 20., szerda

Zöld smink

Sziasztok!

A pénteken vásárolt egyik essence szemhéjpúdert vetettem be hétfőn a sminkeléshez, az Olive Garden névre hallgatót egész konkrétan.
Nem akartam túl sötét de túl színes dolgot sem, így a színest a sötéttel párosítottam, íme a végeredmény:

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Szerintem annyira passzol ez az élénkebb zöld az olivás szemhéjpúderrel egymáshoz, nagyon tetszik az essencenek ez az arany színű fénye, és szerintem egész jól kihasználható darab lesz ez. :]

Nektek hogy tetszik? Meg van esetleg ez a szemhéjpúder? Ha igen, szeretitek? Milyen színekkel látnátok még ezt a szemhéjpúdert?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

11 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Eszembe nem jutott volna, de jó ötlet :D

      Törlés
    2. A lila és a zöld jó páros, pláne ha a zöld kicsit élénkebb, a lila meg sötétebb. ^^ Én is lilát mondtam volna.

      Törlés
  2. Nagyon szép ez az Olive Garden. Elgondolkoztam, hogy talán beszerzem, ha lehetőségem adódik, de nem nagyon szeretem a monókat, így nem is nagyon használom őket. Én feketével vagy rózsaszínnel, egy szép rose golddal párosítanám :) De a lila is jó ötlet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is gyakrabban nyúlok a palettákhoz, de azért van pár állandó darab a monok közt, ami amolyan joker :]
      Igyekszem majd megoldani őket :]

      Törlés
  3. Nagyon jó lett a sminked,tetszik ez az árnyalat. Gondolkodóba estem hogy beszerezzek belőle én is:-)

    VálaszTörlés

  4. Nagyon tetszik, szeretem a zöldet szemhéjon, nagyon jól áll :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Én az elmúlt fél-egy évben kezdtem rákapni a zöldre meg a kékre :]

      Törlés
  5. Szép, lilával én is megnézném :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérésetek számomra parancs, igyekszem elkészíteni (illetve nem az elkészítés a nagyobb nehézség most, hanem a fotózás :D)

      Törlés