2013. február 14., csütörtök

Újabb DIY szájfények

Sziasztok!

2 újabb szájfényt készítettem rúzsból, szájfényből és ajakápolóból, ezeket mutatom most meg Nektek. :]

Ők lennének azok:


A világosabb:
Természetes fényben

Vakuval
A Catrice Catrice Revoltaire Velvet Matt Lip Colour - Nude Alarm rúzst használtam és a The Body Shop - Chocomania ajakvajat, meg némi S-he rózsaszín szájfényt. Elég tömény, vajszerű, de nem rossz szerintem.

A számon:

Természetes fényben

Vakuval
Ehhez pedig egy aloe verás ajakápolót, az előbb említett S-he szájfényt, egy rózsaszín csillámos Avon szájfényt és a S-he magic colours - 155 -ös rúzst használtam. Ez is kicsit töményebb, mint egy rendes szájfény, de világosabb a rúzsnál, ez is egész visszafogott, de nekem tetszik.

A számon:

És egy kis ráadás, tegnap megérkeztek a lepkés körömdíszeim, nagyon vártam már őket, remélem jól lehet majd használni:



Nektek hogy tetszenek a szájfények? Szoktatok Ti is otthon "kutyulni" ilyeneket? És a pillangók hogy tetszenek? Van hasonló körömdíszetek? Ha igen, mi a véleményetek róla? Ha nem, szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

24 megjegyzés:

  1. Van ilyen körömdíszem, még kis macis meg szivecskés is, de nagyon kemények, nem fekszenek szépen fel a körömre, így nagyon, nagyon ritkán használom őket. :/

    VálaszTörlés
  2. Szerintem az 1. lett a legjobb. :)
    Sokszor kotyvasztok magamnak DIY cuccokat,bár nem mindig lesz tökéletes a végeredmény,de a készítés öröme miatt megéri.
    Javaslom,próbáljátok ki a kávézaccot arcradírként,nagyon jót tett a bőrömnek,szebb lett tőle. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      A kávés még eszembe sem jutott, de nem rossz ötlet :]

      Törlés
  3. jók lettek a szájfények :) (ötletes )
    szépek a körömdíszek is ( cuki pillangók )

    VálaszTörlés
  4. èn szemhèjpuderbol kèszitetettem szàjfènyt :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók lettek a szájfényeid :) Én csak körömlakkokat szoktam keverni mindenfélével.

    VálaszTörlés
  6. Jók lettek ügyi vagy. :)
    Az elsőt jobban el tudom magamon képzelni.
    A pillangók is tettszenek ötletes dolgokat lehet már kapni. :)
    Kíváncsi leszek,hogy milyen a körmödön.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Ezekre a kis díszekre nagyon rákattantam, de elég íves a körmöm, így a két széle eláll a pillangónak, bár 1 napot már kibírt, csak mondjuk éjjel arra keltem, hogy fáj a combom, valahogy a lábam alá került a kezem és meghajlott az egyik szárny és az bökte.. :DD

      Törlés
    2. Azt sejtettem,hogy lehet nagy lesz körmödre.
      Az szép ügyi voltál. :D :D
      "A pillangószárny rejtélyes eltűnése" című éjszakád volt. :D :D

      Törlés
    3. El nem tűnt, csak meghajlott, gondolom a párnába akadt, és beleállt a combomba... :D

      Törlés
  7. Ilyen kis műanyag tégelyeket ami tetted a szájfényeket hol lehet venni és mennyiért??
    Van több méretben is nem tudod??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan van, ezek csak ilyen kis gyöngytartó tégelyek voltak régen, de szerintem lehet kapni fodrászkellékes boltban, meg e-bay-en is láttam többfélét :]

      Törlés
  8. Nagyon jók lettek :) szerintem egyszer én is megpróbálkozom vele. :)
    A körömdíszek aranyosak, imádom a pillangókat, azok szinte mindenen jól mutatnak. :) Van néhány díszítő kövem meg matricám, de ritkán használom őket mivel műkörmöshöz járok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem jó alternatíva a kevésbé szeretett rúzsok felfrissítésére :P
      Én is imádom, nem hiába viselem a bőrömön ;]

      Törlés
    2. Húú hol és milyen pille? :D

      Törlés
    3. Nem látszik annyira, de itt :
      http://2.bp.blogspot.com/-ajk4I3821gg/T6hBU1HqdnI/AAAAAAAACNc/JITPANGjD6Q/s640/Pic_242.JPG A 3 kis biszbasz az 3 csillag :]

      (A teljes bejegyzés meg itt: http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2012/05/penteki-kedvencek-tetovalasok.html)

      Törlés
    4. Nagyon jól néz ki :) és a másik is. A csillagok mit jelképeznek? :)

      Törlés
    5. Köszi, a másikat szabad kézzel rajzoltam, az is került fel a lábamra, ennél meg a csillagok, a lepke meg a K betű volt adott, és így volt a legszimpatikusabb az összeállítása :]
      A 3 csillag is elég személyes, meg a pillangónak is jelentése van, igazándiból az egyik engem, a másik a két unokatesómat jelzi, akikkel kiskorom óta nagyon szoros a kötelék, bár az utóbbi két évben sajna eléggé keveset tudunk beszélni :(

      Törlés
  9. Nagyon jó lett az is, jól kitaláltad. :)
    A csillagos pedig nagyon szép. :)

    VálaszTörlés