2013. február 28., csütörtök

Tegnapi lila-olíva smink

Sziasztok!

Tegnap a nemrég vásárolt essence monokat (is) használtam fel a reggeli sminkeléshez, egyrészt mert engem is érdekelt, milyen lehet a lila-olíva páros, másrészt mert Ti is kértétek. :]

Viszont sajna megint csak vakus és lámpafényes képeket sikerült összehozni.


Első körben csak az essence lipliner 07 - cute pink szájceruzát vittem fel az ajakápoló fölé:


Azután minderre rákentem az essence Stay Matt - 01 - Velvet Rose Lip Cream-et:


Lámpafénynél:



Használt termékek:

És a "bizonyíték", facebookon már írtam, hogy kipróbáltam a Lip Cream-et szájceruzára, az első képen háromnegyed 9-kor, frissen felkenve, a másodikon pedig majdnem 2 órakor, tehát kb. 5(!) órával később.



Kicsit megkopott és nem olyan fényes már, de azt hiszem, nyugodtan mondhatom, hogy WOW!
Egyébként tetszik így a 2 együtt színben is, világosabb, mint csak a ceruza, de sötétebb, mint csak a Lip Cream, szóval egy "új" szín. :]

Nektek hogy tetszik? Látnátok ezt az olívazöld szemhéjpúdert sötétebb lilával is? És a lilát mivel látnátok szívesen?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

6 megjegyzés:

  1. Annyival jobban szeretem mikor ilyen pici mosolyt biggesztesz a szádra, olyan más az egész összkép. :)
    Nekem sima ceruzával, a szájfény nélkül jobban tetszett a smink. :)

    VálaszTörlés
  2. Igen-igen, tudom, és már átragasztottátok rám is, hogy a képeken is merjek mosolyogni, csak hát van, hogy nem úgy jön össze... :DD
    Amúgy élőben tök más színe volt a ceruza+Lip Cream kombónak, valahogy olyan a képeken, mint az Aden folyékony rúzs, hogy teljesen másnak látom.. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépséges lett a szemed. =)

    VálaszTörlés